فردا نمایشگاه اینوکس 2021 در کیش افتتاح می‌شود

لست سکند

سیزدهمین نمایشگاه فرصت سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در جزیره کیش با حضور بیش از 200 شرکت داخلی برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از مهر، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی  که نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه در طی شیوع ویروس کرونا در کشور بوده است در دو بخش محتوایی و نمایشگاهی از 8 تا 11 آذر ماه از ساعت 17 الی 22 در محل نمایشگاه‌های جزیره کیش برای علاقمندان برگزار می‌شود.

از برنامه‌های این نمایشگاه می‌توان به مسائل روز اقتصادی کشور مانند الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دیپلماسی اقتصادی و افزایش تجارت با کشورهای منطقه، بانک‌داری بین‌المللی، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین‌الملل، آینده‌پژوهی، اقتصاد مسکن و … اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

این نمایشگاه شامل دو بخش نمایشگاهی و محتوایی است که در بخش نمایشگاه بیش از 200 شرکت، موسسه و نهاد در بخش‌های خصوصی و دولتی فعال در بازار سرمایه حضور پیدا می‌کنند. در بخش محتوایی نیز، 25 نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می‌شود.

گفتنی است 150 نشست خصوصی نیز توسط اساتید، کارشناسان و مسئولان اقتصادی کشور در نمایشگاه اینوکس امسال برگزار خواهد شد.

با توجه به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با مشارکت سیاست‌گذاران، دست‌اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه، اتاق‌های بازرگانی، شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان و سایر ذینفعان و علاقمندان، این فرصت ایجاد شده است تا چشم‌اندازهایی برای شکوفایی اقتصادی ترسیم شود زیرا شرایط اقتصادی کنونی با وضعیت مورد انتظار فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : نمایشگاه اینوکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز