فراز و نشیب‌های نرخ طلا در بازار داخلی و جهانی

امروز، بیست و سوم خردادماه، قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد اندکی، معادل 0/97 درصد، نسبت به دیروز به سطح قیمتی یک میلیون و 70 هزار و 800 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، تا ساعت 11 و 45 دقیقه امروز قیمت هر مثقال طلای 18 عیار نیز نسبت به روز گذشته با افزایش 50 هزار تومانی به 4 میلیون و 650 هزار تومان رسید. طبق نظر کارشناسان، انتخابات ریاست جمهوری کشور و نتیجه مذاکرات وین در آینده قیمتی این فلز گرانبها در بازار ایران موثر خواهد بود.

در حال حاضر بازار طلا نوسانات ملایمی را پشت سر می‌گذارد. قیمت هر گرم طلای 24 عیار در بازار امروز معادل یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان اعلام شد.

قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نیز با کاهش 0/05 درصدی نسبت به دیروز به هزار و 878 دلار رسید. براساس جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز، بازار طلا بار دیگر ثبات پیدا کرده و در محدوده معین معامله می‌شود. البته در این خصوص بسیاری از تحلیلگران معتقدند که گرچه قیمت طلا در حال تثبیت بوده اما روند و حرکت همچنان صعودی آن ادامه دارد، چرا که قیمت اونس بالای هزار و 885 دلار است.

آریاک سفر

برخی دیگر از کارشناسان نیز، بر ادامه دار بودن کاهش قیمت طلا اعتقاد دارند؛ چراکه قیمت‌ها با وجود افت در بازده واقعی و ضعیف شدن دلار آمریکا، قادر به نگهداشتن سود بالای هزار و 900 دلار در هر اونس نبودند.

قیمت سکه امامی در بازار داخلی تا 11 و 45 دقیقه امروز معادل 10 میلیون و 650 هزار تومان بوده که نسبت به دیروز 1/59 درصد رشد داشت. همچنین نرخ نیم سکه نسبت به دیروز 120 هزار تومان افزایش پیدا کرده و به قیمت 5 میلیون و 850 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه هم افزایش 1/18 درصدی در مقایسه با دیروز داشته و قیمت آن معادل 3 میلیون و 795 هزار تومان اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز