فراری مرموز در خیابان های ایتالیا شکار شد (عکس)

لست سکند

تصاویری از ابر خودروی فوق مدرن شرکت فراری که این شرکت سعی در پنهان ماندن اسرار آن از انظار عمومی دارد، توسط عکاسان در خیابان های ایتالیا شکار شده است.

به گزارش کاماپرس، فراری در ایران سمبل خودروی سریع و پرقدرت است و اخبار آن با علاقه توسط مخاطبان پرشمار دنبال می شود.

اکنون خبر رسیده است که حدود هفت سال پس از معرفی ابرخودروهای هیبریدی شرکت فراری این مجموعه نمونه اولیه اتومبیلی با ساختار LaFerrari را برای آزمایش به خیابان‌های ایتالیا آورده است.

عکاسان جاسوس نیز با استفاده از این فرصت توانسته‌اند تصاویری از مدل اولیه خودروی شرکت فراری در حالی که با استتار محدود پوشانده شده بود، شکار کنند.

راز آسمان پایتخت

تصاویر ثبت شده توسط عکاسان نشان می دهد بدنه زیبای این اتومبیل جدید به صورت کامل از دید مردم پنهان نشده بوده است و افراد می‌توانستند به راحتی طراحی و برش‌های جدیدترین خودروی فراری را ببینند. احتمالاتی وجود دارد که این اتومبیل یکی از پروژه‌های ناتمام از اهداف برنامه Maranello برای ساخت ابرخودروهای هایپر هیبریدی باشد.

از دلایلی که این باور وجود دارد تغییر ساختار و طراحی اتومبیل جدید با دیگر خودروهای شرکت فراری است. از تفاوت‌هایی که این خودرو با دیگر مدل‌های LaFerrari دارد می‌توان به چرخ‌ها اشاره کرد.

خودروی جدیدی که عکاسان به  تصویر کشیده اند چرخ‌هایی دارد که توسط پنج پیچ به اتومبیل متصل شده‌اند، این در حالی است که دیگر اتومبیل‌های ساخته شده در قالب LaFerrari از یک قفل مرکزی برای اتصال چرخ‌ها استفاده می‌کنند. دماغ خودرو نیز طراحی جدیدی دارد و از همراهی دو دریچه هوا برخوردار است. به گفته رسانه‌های مختلف این خودروی جدید از یک موتور ۶.۳ لیتری دوازده سیلندری برخوردار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم صنعت خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : فراری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز