فراخوان تسلا برای رفع عیب خودروهای اس و 3

بالغ بر 475 هزار خودرو مدل 3 و مدل اس تسلا که به دلیل نقص نفی احتمالا خطر تصادفات را بالا می‌بردند، برای رفع مشکل فرخوانده شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودروهای مدل 3 تولید سال‌های 2017 تا 2020 به دلیل نقص فنی در دوربین‌های عقب باید به این مجموعه مراجعه کنند. ماشین‌های مدل 119 اس هم که در سال‌های 2014 تا 2021 تولید شده‌اند، در خصوص درگیره کاپوت جلو دارای نقص فنی هستند و به این علت فراخوانده شدند. اطلاعیه رفع نقص این گروه از خودروهای تسلا توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات متحده اعلام شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق اخبار موجود، در این اطلاعیه بیان شده که تسلا 2301 درخواست اقدام گارانتی و 601 گزارش میدانی در رابطه با نقص‌های مذکور را دریافت کرده است. از این تعداد خودروهای معیوب، 356 هزار و 309 دستگاه مربوط به مدل 3 و 118 هزار و 691 دستگاه هم مدل اس هستند.

مختصری از تاریخچه خودروسازی تسلا

خودروسازی تسلا که سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرد، در حال حاضر یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان اتومبیل الکتریکی در جهان است. ایلان ماسک، مدیرعامل فعلی تسلا، سال 2007 مدیریت این مجموعه را برعهده گرفت. هم اکنون تسلا با مدیریت ماسک اهداف بزرگی در سر دارد و همچنان در تولید خودروهای برقی حرف اول را می‌‌زند.

رودستر اولین ماشین برقی شرکت تسلا بود که در سال 2008 تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این محصول در همان زمان تولید مجهز به یک باتری یون لیتیومی بود که در هر بار شارژ، میانگین مسافتی معادل 320 کیلومتر را طی می‌کرد.

این مدل خودرو پاک در 3.7 ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسید و توانسته بود که به سرعت و شتاب ماشین‌های پرمصرف دست پیدا کند. در حال حاضر دیگر تولیدات تسلا از لحاظ شتاب و سرعت هم سرآمد خودروهای الکتریکی جهان محسوب می‌شوند.

مرتبط با : تسلا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز