فراخوان اولین دوره شتابدهی دکترکاربین منتشر شد

شتاب‌دهنده دکترکاربین با انتشار فراخوان از استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های سلامت، صنایع غذایی، کشاورزی و رسانه برای حضور در نخستین دوره شتاب‌دهی خود دعوت به عمل آورد.
به گزارش کاماپرس، مرکز دکترکاربین در فراخوان منتشرشده هدف رویداد را رشد کسب‌ و کارها و توسعه اقتصادی کشور عنوان کرده است. بنابه اعلام این مرکز شتاب‌دهنده دکترکاربین سعی دارد میان فعالان بزرگ اقتصادی و استارتاپ‌های نوپا گفتمان سازنده ایجاد کند.
حمایت‌های این دوره شتابدهی شامل منتورینگ، تیم‌سازی، پشتیبانی در تهیه محصول و بازار و سرمایه‌گذاری تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان است. ثبت‌نام ایده با تکمیل فرم پذیرش استارت‌آپها از ۲۵ دی‌ماه تا ۱۶ بهمن‌ماه انجام می‌شود. ایده‌های ارائه‌شده اول اسفندماه مورد داوری قرار می‌گیرند و تیم‌های منتخب ۱۰ اسفند اعلام می‌شوند.
اولین مرحله از مسیر طرح‌ها در شتاب‌دهنده دکتر کاربین پذیرش و پایش ایده است. تیم‌های منتخب در مرحله بعد به توسعه محصول مشغول می‌شوند. این مرحله ‌شامل تحلیل طرح، تقویت بازار، توسعه زیرساخت، بررسی دوباره و آزمایش است. در مرحله سوم تحقیقات اولیه بازار، تعریف ارزش پیشنهادی برای مشتری، تقویت کانال‌های بازاریابی و برندینگ محصول انجام می‌شود. سرانجام با معرفی طرح‌ها و پروژه‌ها و ایده‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مذاکره جهت تامین مالی و جذب سرمایه شکل می‌گیرد.
شتاب‌دهنده دکترکاربین خود را بستری حمایتی برای رشد کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپی معرفی می‌کند. این مرکز در زمینه راهکارهای توسعه فردی و سازمانی، استارت‌آپ‌ها و تجاری‌سازی ایده‌ها فعالیت می‌کند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی مرکز آمایش سلامت سرزمین مراجعه کنند.

انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : شتابدهنده دکتر کاربین
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز