عیسی آل کثیر در فینال آسیا بازی می کند؟

وکیل باشگاه پرسپولیس امیدوار است دادگاه عالی ورزش برای لغو محرومیت این بازیکن دستور موقت صادر کند.

به گزارش کاماپرس، عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس بعد از عملکرد موفقی که با این تیم در جام باشگاههای آسیا داشت، بعد از  شادی گل در بازی با تیم پاختاکور ازبکستان به دلیل آنچه حرکت نژاد پرستانه نامیده شد، از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا شش ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد. اما حالا سهیل ساعد وکیل از تلاش تیم حقوقی این باشگاه برای بازی او در فینال جام باشگاههای آسیا خبر می دهد.

وکیل باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید:« در کمیته استنیاف کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت شش ماه آل کثیر تایید شده است و الان با هدف درخواست دستور موقت از دادگاه عالی ورزش قصد داریم لایحه را تنظیم کنیم و در دادگاه عالی ورزش مطرح کنیم.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در حال حاضر هم کادر فنی و هم مدیریت باشگاه اصرار دارند آن چه که از دست‌مان برمی‌آید انجام بدهیم تا آل‌کثیر بتواند در بازی فینال به میدان برود. من هم در حد وسعم سعی می‌کنم لایحه‌ای را ارائه دهم تا بتوانم قدمی برداریم و پرسپولیس از عیسی آل‌کثیر در مسابقه فوتبال استفاده کند. امید ما این است که دادگاه عالی ورزش صدای ما را خواهد شنید.»

آریاک سفر

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر امید دارد که دادگاه عالی ورزش اعتراض این باشگاه را بپذیرد و با دستور موقت محرومیت آل‌کثیر را متوقف کند؟ به ایسنا می گوید:« چون در حال نوشتن لایحه هستم معتقدم باید با نهایت امیدواری متن لایحه را بنویسم و از موازین حقوقی باشگاه دفاع کنم. این که بخواهم در مقام یک قاضی الان درباره پرونده اظهارنظر کنم موضوعیت ندارد.

اما از نظر وجدانی و مبانی حقوقی که در لایحه از آن استفاده می‌کنم باور من این است که می‌تواند محرومیت آل‌کثیر لغو بشود. البته این که گفته می‌شود بعد از گذشت سه ماه محرومیت آل‌کثیر بخشیده می‌شود هم درست نیست. رای صریح است و به طور کامل ذکر شده که این بازیکن شش ماه از میادین محروم است یعنی آل‌کثیر تا دو آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) محروم خواهد بود. اگر دادگاه عالی ورزش حکم به سود ما صادر نکند، آل‌کثیر شش ماه محروم خواهد بود.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز