عکس‌های گرفته‌شده توسط Pixel 4a افشا شد

جولیا لوسن، فعال حوزه تکنولوژی و متخصص تحلیل و مقایسه محصولات فناوری‌محور در توئیتر خود تصاویری منتشر کرد که بنابر ادعای او نمونه‌ تصاویر گرفته شده با گوشی Pixel 4a گوگل بود.

به گزارش کاماپرس، وی در حالی این تصاویر را منتشر کرد که چندی پیش در یک تحلیل کلی، جزئیات این گوشی را در یوتیوب مورد بررسی قرار داده بود.

Pixel 4a از آن دسته گوشی‌هاست که خوره‌های موبایل انتظار بسیاری برای عرضه آن در بازار کشیده‌اند. اگرچه این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری و عملکرد به دو مدل عرضه‌شده قبلی خود نمی‌رسد اما بررسی‌ها از قدرت برابر تصویربرداری آن حکایت دارند.

مقایسه تصاویر Pixel 4a با RedMi Note 7 شیائومی

با وجود این که RedMi Note 7 شیائومی به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمداران بازار شناخته می‌شود اما تصاویر منتشر شده از برتری دوربین Pixel 4a حکایت دارند. اگرچه قضاوت در این مورد، آن‌هم با چند تصویر توئیتری چندان آسان نیست اما کلیت عکس‌ها نشان‌دهنده قدرت بیشتر دوربین پیکسل است.

آریاک سفر
تصویر گرفته شده با RedMi Note 7
تصویر گرفته شده با Pixel 4a

تصویر دوم منتشر شده در توئیتر از تعادل رنگ و دمای دوربین قابل قبول Pixel 4a حکایت دارد. تصاویر گرفته شده توسط Pixel 4a از جزئیات بیشتری برخوردار است و برخلاف RedMi Note 7 تصاویر حالت طبیعی خود را حفظ کرده‌اند.

تصویر گرفته شده با RedMi Note 7
تصویر گرفته شده با Pixel 4a

مشخصات فنی دوربین Pixel 4a

پیکسل 4a از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 با ابعاد ۱.۴ میکرونی هر پیکسل و گشودگی دیافراگم ۱.۷۳ بهره می‌برد که عکاسی آن را مشابه مشابه پیکسل ۳، ۳a و ۴ می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و از سنسور سونی IMX355 بهره می‌برد. در هر صورت با در نظر گرفتن امتیاز نه چندان بالای پیکسل ۴ در تست وب سایت DxOMark به عنوان پرچمدار و مشابه بودن سنسورهای این دو گوشی، می‌تواند گفت گوگل توانسته بهترین دوربین را در یک گوشی میان‌رده تعبیه کند.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز