عوامل موثر روی خرید تتر

تتر یکی از مشهورترین رمزارزهای بازار است که پشتوانه دلاری دارد. این رمزارز در گروه استیبل کوین‌ها قرار دارد و تقریبا ارزش آن ثابت است. در صورتی که شخصی قصد خرید تتر را داشته باشد، باید عوامل مهم اثرگذار روی قیمت آن را بشناسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تتر به دلیل سرعت بالا برای انجام تراکنش‌ها، کارمزد مناسب و سهولت تبدیل آن به پول نقد بسیار مورد اعتماد فعالان بازار رمزارزها قرار گرفته است. خرید تتر به دلیل ثبات قیمتی نیز مورد توجه قرار گرفته، اما بعد از نوسانات شدید نرخ این رمزارز هم دچار تغییر شد! در صورتی که برخی بر این باورند که با توجه به پشتوانه مطرح شده برای تتر، نباید تغییرات قیمتی رخ دهد. عدم شفافیت عملکرد درونی این ارز دیجیتال، اندکی اعتماد به آن را دشوار کرده است. با این وجود نوسان قیمتی تتر هم مورد عجیبی نیست و همواره به فعالان توصیه می‌شود قبل از خرید تتر ، عوامل موثر بر تغییرات قیمتی آن را بشناسند.

هنگام خرید تتر به این موارد توجه کنید

معمولا معامله گران ایرانی نوسان قیمت تتر را بهتر درک می‌کنند. این مورد هم به عواملی مرتبط است که در ادامه بیان خواهند شد؛

ارزش ریالی روی ارز دیجیتال تتر و دلار کاغذی موثر است. معمولا این دو مورد تفاوت نرخ دارند و افراد به منظور مشاهده نرخ تتر می‌توانند به وبسایت‌های معتبر مراجعه داشته باشند.

آریاک سفر

کارمزد تتر نیز از دیگر عواملی است که روی قیمت آن اثر می‌گذارد. این رمزارز بر بستر بلاکچین‌های مختلفی استوار شده و هر کدام از آن‌ها ساختار و مقیاس پذیری گوناگونی دارند. این موضوع روی کارمزد رمزارزها موثر بوده و در صورتی که یک شبکه تعداد تراکنش کمتری در ثانیه را پردازش کند، کاربران باید برای آن کارمزد بیشتری بپردازند.

یک مورد دیگر که روی نرخ تتر اثر دارد، میزان عرضه و تقاضای آن است. معمولا با افزایش میزان تقاضای تتر، قیمت این رمزارز بیشتر می‌شود. با کم شدن تقاضا یا ازدیاد عرضه این رمزارز، کاهش قیمت آن اتفاق خواهد افتاد.

آگاهی از قیمت و خرید تتر از طرف اکسکوینو

در صورتی که در ایران هستید و قصد بررسی دقیق قیمت تتر و دیگر رمزارزها را دارید، بهتر است از طریق سایت اکسکوینو اقدام کنید.

اکسکوینو پلتفرم جامع رمزارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان ارائه دهنده کیف پول رمزارز در ایران نیز شناخته می‌شود. این مجموعه از سال 1396 با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرد. در صورتی که فقط مایل به بررسی قیمت تتر از این سایت باشید، با مراجعه به آن و کلیک روی گزینه این رمزارز، به راحتی این امکان را دارید. اما اگر قصد خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را داشته باشید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کرده و احراز هویت شوید.

احراز هویت در این وبسایت کمتر از یک روز زمان می‌برد و در صورتی که فردی با اپلیکیشن اکسکوینو ثبت نام کند، احراز هویت وی کمتر از پنج دقیقه انجام خواهد شد. بعد از اتمام فرآیند ثبت نام امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتالی از طریق اکسکوینو فراهم است.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز