عناصر مهم دکوراسیون داخلی کدامند؟

دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به مجموعه اعمالی که جهت بهینه سازی و یا ایجاد تغيير در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار، چیدمان عناصر، نور و رنگ انجام می شوند، گفته می شود.

به گزارش کاماپرس،طراحی دکوراسیون داخلی به منظور ارائه راه حل هایی برای سهولت در استفاده ساکنان و پدید آوردن فضایی مناسب، بسته به نوع کاربری بنا انجام می شود. طراحی دکوراسیون داخلی یک حرفه چند تزیینی است که محیط داخلی ساخته شده در یک سازه در هر خلاقیت و راه حل تکنیکی، کاربردش را به دست آورد.

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین مجری و طراح سبک های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، سنتی، مینیمال و … با بیست سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون، مفتخر است بالغ بر سیصد پروژه بازسازی و نوسازی دکوراسیون داخلی را در تجریش و محله های شمال شهر تهران به سرانجام برساند.
این شرکت بنا به دانش و تجاربی که در طول این سالها کسب نموده است به بافت و عناصر لازم در اجرای دکوراسیون داخلی این محله تسلط لازم را دارا بوده و توانسته است رضایت صددرصد مشتریان خود را جلب نماید.

انواع بافت در محله تجریش
در حال حاضر معماری محله تجریش دارای دو بافت سنتی و مدرن است. و نکته حائز اهمیت در این موضوع، غلبه بافت سنتی بر بافت مدرن و امروزی آن است! چرا که بسیاری از عمارت ها و کاخ های زیبایی چون سعدآباد که مجموعه ای بی نظیر از معماری ایرانی است، در این محله واقع شده و هیچ سبکی توان برابری و رقابت با آن را ندارد. به همین خاطر هر شرکت دکوراسیون داخلی که قرار است در این محله کار طراحی، بازسازی و نوسازی نماید، باید در وهله نخست آگاهی لازم در مورد نوع معماری و بافت بیرونی را مد نظر قرارداده و با توجه به سلیقه صاحب خانه وارد کار طراحی و اجرایی شود.

ایسنا در گزارشی نوشت: عناصر مهم دکوراسیون داخلی تأثیر زیادی در اجرای بدون نقص آن خواهند داشت. هر کدام از این عناصر چنانچه بی اهمیت گرفته شوند، اجرای دکوراسیون به طور کامل انجام نخواهد شد. نور و روشنایی، رنگ، ایجاد تعادل، هارمونی اجزای دکوراسیون از جمله عناصری هستند که باید در اجرای دکوراسیون در دستور کار قرار بگیرند. نکته دیگری که شرکت دکوراسیون داخلی رامسین در همه پروژه های اجرایی در اولویت کار خود قرار داده، توجه ویژه به نوع آب و هوای محله ای است که در آن اقدام به نوسازی یا بازسازی دکوراسیون می کند. چرا که هر نوع مواد و مصالحی مناسب محله ای نیست. اگر در بعد وسیع تری این موضوع را بررسی کنیم باید گفت؛ مصالحی که در اجرای دکوراسیون در شمال کشور استفاده می شود نمی توان از آن مواد و مصالح در جنوب کشور استفاده کرد.

آریاک سفر

و چون تهران به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای آب و هوای متغیر و مختلفی است و دمای هوای شمال شهر آن با جنوب شهر تفاوت زیادی دارد، پس یک شرکت دکوراسیون داخلی می بایست قبل از هر چیز میزان رطوبت و دمای محله را در نظر گرفته و بعد اقدام به کار اجرایی کند. وقتی میزان رطوبت موجود در فضا سنجیده شد و از بابت رطوبت و نفوذ آب در بخش های خانه آسوده خاطر شدید، آن وقت می توان مبادرت به کار اجرایی نمود. در صورت نادیده گرفتن این موضوع ممکن است خسارت زیادی به صاحب خانه تحمیل گردد. به طور مثال برای حمام و دستشویی که از بیشترین میزان رطوبت در خانه برخوردار هستند، باید رطوبت موجود را رفع کرده و بعد اقدام به بازسازی و نوسازی کنید. «شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین لحظات زیبایی را برای هم وطنان عزیز آرزو می کند»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دکوراسیون داخلی رامسین
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز