عملکرد زرماکارون در سال 98

شرکت صنعتی زر ماکارون که در حال حاضر بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماكارونی می‌‏باشد، در سکوی نخست صنعت ماکارونی ایران قرار گرفته و توانسته است با ایجاد فضای رقابتی در صنعت، به عنوان اولین تولیدکننده انواع ماکارونی و پاستا با آرد سِمولینا در ایران، نقش مهمی را در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به عهده بگیرد.

کاماپرس در ادامه روند بررسی برندهای شاخص ملی، به بررسی عملکرد زرماکارون در سال 98 پرداخته است؛

 جشنواره ملی صنعت سلامت محور

این جشنواره درحالی سومین دوره خود را سپری کرد که گروه صنعتی و پژوهشی زر تولیدکننده برند تجاری «زرماکارون» و «زرفروکتوز» موفق به کسب تندیس این جشنواره در بخش صنایع غذایی شد.این جشنواره در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مقامات عالی و مسئولین بخش سلامت کشور و صاحبان صنایع سلامت‌محور شامگاه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ برگزار شد و اجرای دو پنل تخصصی تحت عناوین «ارائه تجربیات در تولید محصولات و خدمات سلامت محور» و «نقش دستگاه‌ها و سازمان‌های سیاستگذار در تولید محصولات و خدمات سلامت محور» و نمایشگاه جانبی برندهای تجاری سلامت محور، بخش هایی از آن را تشکیل می داد.

کسب تندیس زرین اولین جشنواره سلامت غذا 

آریاک سفر

نخستین جشنواره سلامت غذا با حضور مسئولین بخش سلامت کشور برگزار شد و گروه صنعتی و پژوهشی زر تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.جشنواره سلامت غذا با رویکرد ارتقاء سطح سلامت غذا و دستیابی به جامعه سالم و پویا و همچنین شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق و توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی درحالی نخستین دوره خود را پشت سر گذاشت که «زرفروکتوز» و «زرماکارون» از شرکت های عضو گروه صنعتی و پژوهشی زر تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کردند.

زرماکارون موفق به دریافت گواهینامه ISO 10002

زرماکارون به عنوان دومین تولیدکننده پاستا در جهان پس از پیاده سازی روش های پیشرفته ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایت ها، موفق به دریافت گواهینامه ISO 10002 شد.زرماکارون با پیاده سازی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در بخش های مختلف خود و کنترل موثر رسیدگی به شکایت ها در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود و با برنامه ریزی راهبردی تیم ارتباط با مشتریان موفق به دریافت گواهینامه معتبر ۱۰۰۰۲ ISO  به منظور استانداردسازی جهانی شده است.

زر لوح و تندیس جشنواره ملی تولید کنندگان و مدیران جوان

مراسم سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان،شب گذشته دوشنبه بیست و ششم آذر ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شددر این جشنواره  دو مدیر برتر از گروه صنعتی زر موفق شدند لوح و تندیس این جشنواره را ازآن خود کنند.

انتخاب دو شرکت آرد زر و زرماکارون به عنوان شرکتهای نمونه استاندارد استان البرز در سال ۹۸

در همایش روز استاندارد در استان البرز، سرکار خانم آناهیتا راستگو مدیر کنترل کیفیت شرکت صنعتی زرماکارون موفق به کسب عنوان ” مدیر کنترل کیفیت نمونه استان البرز ” شد و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنیندو مجموعه از گروه بزرگ زر ماکارون به عنوان شرکت نمونه استاندارد در استان البرز انتخاب شدند.

دریافت گواهینامه و تندیس فناور برتر استان البرز برای محصول پاستای پریبیوتیک

در نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز که با حضور استاندار، معاون سازمان انرژی اتمی و استادان دانشگاه، پژوهشگران و جمعی دیگر از مسوولان استانی و کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گشایش یافت زر توانست با ارائه محصول پاستای پریبیوتیک گواهینامه این فناوری را ازآن خود کند.

دریافت گواهینامه برای عنوان ” فناور برتر استان البرز” برای  محصول پاستای پریبیوتیک  در هفته پژوهش و فناوری سال ۹۸  از سوی سازمان صنایع و معادن استان البرز رقم خورد .

درخشش ۴ شرکت گروه صنعتی و پژوهشی زر در ششمین همایش حقوق مصرف کنندگان البرز

ششمین  همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان البرز ۴ شرکت گروه وابسته به زر موفق به دریافت بالاترین سطح ۱ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. دراین آئین، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سطح یک یعنی بالاترین سطح به آرد زر، سمولینای زر ، زرنام و زرماکارون اهدا شد.

حضور مقتدرانه زر در گلفود امارات

گروه صنعتی و پژوهشی زر برای چهارمین سال متوالی با حضور در نمایشگاه گلفود مواد اولیه و ماشین آلات غذایی امارات ( gulfood manufacturing) همراه با ۱۲۰ کشور جهان آخرین دستاوردهای بزرگ خود را در تولید محصولات High tech و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشت.

نمایشگاه گلفود که هر ساله صدها نوع از محصولات و فرآورده‌های غذایی و انواع نوشیدنی‌ها از مناطق مختلف جهان را در یک مکان متمرکز می‌کند جایی است که طعم بین المللی زر با محصولات جدید به بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

 دومین نمایشگاه توانمندی قنادان ایران

دومین نمایشگاه تخصصی معرفی توانمندی های قنادان و زنجیره تأمین و توزیع با حضور حمید زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اتاق های اصناف و اتحادیه های سراسر کشور و بازدید از غرفه گروه صنعتی و پژوهشی زر و دستاوردهای مهم آن در صنعت غذایی مهر ماه 98 در هتل المپیک برگزار شد.

پنجمین جشنواره علم برای همه با حضور فعال متخصصین گروه صنعتی و پژوهشی زر

پنجمین جشنواره علم در موزه ملی قصر با محوریت ایجاد بستر مناسب برای رویارویی مردم با دستاوردهای علمی و ایجاد علاقه و نشاط علمی در خانواده ها و همچنین با بخش‌های متنوعی همچون مستندهای علمی، مسابقات خانوادگی، جنگ های علمی با افتتاحیه ی جناب آقای دکتر جلیلی رئیس موزه ملی علوم فناوری آغاز به کار کرد. آقای دکتر وحید احمدی مشاور وزیر بهداشت و ریاست مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به همراه آقایان دکتر جلیلی و دکتر عزتیان مدیر برنامه های بهبود تغذیه در مراکز جمعی دفتر بهبود تغذیه جامعه، پس از بازدید از غرفه گروه صنعتی زر ابراز کرد ، باتوجه به علمی بودن این گروه در راستای تولید محصولات غذایی انتظار میرود همانند گذشته ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی در این گروه صنعتی پایبند و  همچنین بیش از پیش گسترش یابد. همچنین شایان ذکر است یکی از ویژگی های ممتاز غرفه گروه زر ، ارائه تخصصی مشاوره تغذیه میباشد.

پالایشگاه غلات زر در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های تهران از تاریخ ۸ تا ۱۱ آذرماه 98 برگزار شد. پالایشگاه غلات زرنیز در این نمایشگاه میزبان علاقه مندان به این صنعت بود.

نمایشگاه گلفود دبی۲۰۲۰

گروه صنعتی و پژوهشی زر با معرفی آخرین دستاوردهای خود در تولید محصولات High- tech و با هدف فتح بازارهای بین المللی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی گلفود۲۰۲۰ که یکی ازبزرگترین نمایشگاه های حوزه محصولات غذایی در جهان است حاضر شد.

این گروه صنعتی که یکی از مهمترین صادر کنندگان ایرانی محصولات غذایی در جهان می باشد جهت معرفی محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه گامی بلند برداشته است.

درخشش دانش آموزان نخبه کشور در مسابقات جهانی ریاضیات ۲۰۱۹ هند با حمایت گروه صنعتی و‌ پژوهشی زر

گروه صنعتی و پژوهشی زر با افتخار اسپانسر ی جمعی از دانش آموزان را عهده دار شد که در مسابقات اخیر هند پس از رقابت بین ۶۷ نماینده ی شرکت کننده از  ۱۶ کشور جهان خوش درخشیدند . ایران با کسب دو مدال طلا ، یک مدال نقره ، دو مدال برنز ، دو مقام چهام و یک مقام پنجم در مسابقات جهانی Easymaths هندوستان سال ٢٠١٩  شرکت کردند که در نهایت ، مقام دوم گروهی را در این مسابقات از آن خود کردند.

هیجان ماراتن در ژئو پارک قشم

چهارمین دوره ماراتُن ژئوپارک جهانی قشم با عنوان “ژئوپارک تریل رانینگ” صبح روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ با حضور ۱۰۵۰ ورزشکار زن و مرد از سراسر نقاط ایران در مسیری ۳۰ کیلومتری در جزیره زیبای قشم برگزار شد. پس از اتمام مسابقه شرکت زر ماکارون به عنوان یکی از حامیان اصلی این مراسم، با سرو پاستاهای مخصوص در دو نوع – اول پاستای با پروتئین بالا مخصوص ورزشکاران و دوم پاستای غنی شده با امگا۳ و ویتامین B12 مخصوص گیاهخواران – از تمامی شرکت کنندگان در مسابقه و همراهان ایشان بطور مفصل پذیرائی کرد.

رقابت دوستانه تیم های پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران ایران با حمایت زرماکارون 

شامگاه سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ بسیاری از چهره­ ها و بزرگان فوتبال و رسانه با حمایت شرکت زر ماکارون و برای نکوداشت روز خبرنگار به ورزشگاه غدیر تهران آمدند که شاهد رویارویی تیم­ های فوتبال اهالی رسانه و پیشکسوتان ایران باشند.روز خبرنگار با نام شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا گره خورده است. شرکت زرماکارون به همین‌مناسبت در حاشیه این دیدار، از خانواده این شهید والامقام تقدیر کرد.

مرتبط با : زرماکارون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز