مروری بر عملکرد «بیمه سرمد» در سال ۹۸

بیمه سرمد، یکی از شرکت‌های نوپا اما خوش‌چهره در صنعت بیمه کشور به حساب می‌آید. این شرکت که تحت حمایت دو بانک بزرگ کشور، یعنی بانک صادرات ایران و بانک شهر است، در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد و در همین ۱۰ سال فعالیت موفق به کسب جایگاهی درخور در صنعت ییمه کشور شده است.

به گزارش کاماپرس، در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به عملکرد این شرکت بیمه در سالی که گذشت.

بازدید مدیران از مناطق سیل‌زده

مدیران استان‌های گلستان و مازندران بیمه سرمد به همراه وزیر امور اقتصادی و دارائی، از مناطق سیل‌زده و ساکنین خسارت‌دیده شهرهای استان گلستان بازدید کردند.

بازدید مدیران ارشد از نمایشگاه فاینکس ٢٠١٩

آریاک سفر

در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019)، مدیرعامل بانک صادرات ایران و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد از غرفه بیمه سرمد، بازدید کردند.

کمک پرسنل بیمه سرمد به ‌سیل‌زدگان

کارکنان بیمه سرمد در حرکتی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، مبلغی معادل دریافتیِ یک تا پنج روز از حقوق و درآمد ماهانه خود را به هموطنان سیل زده تقدیم کردند.

تحویل کمک یک میلیارد ریالی بیمه سرمد به رئیس هلال احمر

در دیدار رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد با رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مدیران و کارکنان بیمه سرمد در حرکتی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مبلغ یک میلیارد ریال از حقوق و درآمد ماهیانه خود را برای کمک به جبران خسارت آسیب‌دیدگان از سیل اخیر کشور به جمعیت هلال احمر اهدا کردند.

برگزاری دوره آموزش آئین نگارش، مکاتبات اداری و گزارش نویسی

دو دوره آموزش آئین نگارش، مکاتبات ادرای و گزارش‌نویسی برای کارشناسان بیمه سرمد، در ساختمان ستاد مرکزی برگزار شد.

تقسیم سود ۳۰۰ ریالی به ازای هر سهم

با برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت بیمه سرمد، علاوه بر تایید صورت های مالی سال 97، افزایش سرمایه این شرکت نیز به تصویب رسید. در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه، مقرر شد به ازای هر سهم 300 ریال سود به سهامداران پرداخت شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی بیمه‌های خودرو

بیست و هفت دوره آموزش بیمه‌های خودرو در 27 شعبه بیمه سرمد در سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش و به‌روزرسانی اطلاعات بیمه‌ای کارشناسان و نمایندگان بیمه سرمد برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی خسارت پاراکلینیکی بیمه‌های درمان

دوره آموزشی ضمن خدمت پاراکلینیکی بیمه‌های درمان با حضور کارشناسان بیمه سرمد از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی صدور، خسارت، بازدید، وام و الحاقیه‌های مربوطه بیمه‌های زندگی

دوره آموزشی بازآموزی صدور، خسارت، بازدید، وام و الحاقیه‌های مربوطه بیمه‌های زندگی کارشناسان تحت سرپرستی شعب کل کشور در تیر ماه سال 98 برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی گزارشگری مالی بین‌المللی و قراردادهای بیمه‌ای برای کارشناسان

دوره آموزشی گزارشگری مالی بین‌المللی و قراردادهای بیمه‌ای (IFRS) برای کارشناسان بیمه سرمد برگزار شد. در این دوره آموزشی ابزارهایی کاربردی جهت سنجش وضعیت مالی بنگاه اقتصادی در اختیار کارشناسان غیر مالی قرار گرفت.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره آموزشی یک روزه‌ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ستاد مرکزی بیمه سرمد برگزار شد. در این دوره آموزشی که با حضور جمعی از همکاران ستادی و شعب استان تهران این شرکت برگزار شد، ضمن بررسی ابزارهای نوین مدیریت سازمانی، به معرفی و بیان قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد.

برگزاری آزمون صدور، خسارت، بازدید، وام و الحاقیه‌های بیمه‌های زندگی

آزمون دوره آموزشی صدور، خسارت، بازدید، وام و الحاقیه‌های بیمه‌های زندگی برای کارشناسان شعب بیمه سرمد در سراسر کشور، در مرداد ماه سال 98 برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی بیمه‌های کشتی و هواپیما

دوره آموزشی بیمه های کشتی و هواپیما برای مدیران و کارشناسان فنی بیمه سرمد برگزار شد. در این دوره آموزشی از کارشناسان و مدیران شعب تهران، کارکنان واحد اتکایی و مدیریت بیمه های مسئولیت و مهندسی، آتش سوزی، باربری و اتومبیل و مدیریت توسعه و بازار دعوت به عمل آمد و نکات فنی در اختیار مدیران و کارشناسان فنی قرار گرفت.

کسب رتبه یک توانگری مالی برای ششمین سال متوالی

بیمه سرمد برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک توانگری مالی در سال 1398 شد. با توجه به اعمال مدیریت صحیح ریسک، توانگری مالی این شرکت در سطح یک توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا مورد تایید قرار گرفت.

اهدای بیمه‌نامه زندگی به تکواندوکاران تیم ملی

بیمه سرمد به تکواندوکاران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، بیمه زندگی هدیه داد. در مراسمی که به این منظور در فدراسیون تکواندو با حضور رئیس فدراسیون و رئیس هیات مدیره این شرکت، برگزار شد، به مدال آوران تیم تکواندوی کشور که در مسابقات بین المللی سال گذشته در جزیره کیش، با عنوان تیم سرمد، موفق به کسب رتبه نائب قهرمانی شده بودند، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اهدا شد.

برگزاری دوره آموزشی مبارزه با پولشویی و روش‌های کشف آن

دوره آموزشی و کاربردی «مبارزه با پولشویی و روش‌های کشف آن» برای مدیران ارشد و کارشناسان ستاد مرکزی و شعب استان تهران برگزار شد. برخی از مباحث این دوره آموزشی که با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی مبارزه با پولشویی مصوب بیمه مرکزی برگزار شد، شامل آشنایی با کلیات و مفاهیم مبارزه با پولشویی، ارکان جرم پولشویی، شیوه‌های پولشویی، مراحل پولشویی، ضرورت مبارزه با پولشویی و آثار و طبعات آن، سازمان‌ها و توافق‌های بین‌المللی، اصول اساسی مبارزه با پولشویی در کشورهای دنیا و دستور العمل مبارزه با پولشویی و روشهای پولشویی در شرکتهای بیمه بود.

دریافت تندیس کرسی یونسکو

بیمه سرمد به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای، تندیس کرسی یونسکو را به دلیل اقدامات گسترده خود در حوزه مسئولیت اجتماعی دریافت کرد.

پوشش هزینه‌های پزشکی فریدون جیرانی

بیمه سرمد، تمام هزینه‌های درمانی فریدون جیرانی، کارگردان و تهیه‌کننده پیشکسوت سینما را پوشش داد.

قهرمانی مسابقات آزاد دارت جوانان جهان

تیم دارت بیمه سرمد، با حضور در مسابقات آزاد قهرمانی جوانان جهان در شهر آنتالیای ترکیه، موفق به دریافت مدال های طلا و نقره شد.

نائب قهرمانی تیم ملی تکواندو در صربستان با حمایت بیمه سرمد

مردان ملی پوش تکواندوی کشورمان با حمایت بیمه سرمد، با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز توانستند، عنوان نائب قهرمانی تورنمنت بین المللی صربستان را به نام خود ثبت نمایند.

راه‌اندازی وب‌اپلیکیشن جدید

وب‌اپلیکیشن جدید سرمد راه‌اندازی شد.

تمدید قرارداد بیمه بدنه سرمد با ناوگان اورژانس تهران برای دومین سال متوالی

قرارداد بیمه بدنه سرمد با ناوگان اورژانس تهران، برای دومین سال متوالی تمدید شد.

نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد

بیمه سرمد در بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه همزمان با روز بیمه، برگزیده بخش «خلاقیت و نوآوری» هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه شد و تندیس و لوح قدردانی ویژه این جشنواره را از آن خود کرد.

قدردانی رئیس فدراسیون تکواندوی کشور از مدیران بیمه سرمد

رئیس فدراسیون تکواندوی کشور ضمن حضور در بیمه سرمد، با اعطای نشان ویژه به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت، از حمایت های بیمه سرمد در بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ قدردانی کرد.

برگزاری دوره های آموزشی صدور و خسارت بیمه های درمان

دوره های آموزشی صدور و خسارت بیمه های درمان برای شعب کل کشور بیمه سرمد برگزار شد.

مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران شد

مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران شد. اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی، احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان، جلال سلطانی مدیرعامل بیمه حافظ و مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه را به عنوان دیگر اعضای کمیسیون فناوری اطلاعات این سندیکا انتخاب کردند.

بیمه سرمد، نائب قهرمان مسابقات فوتسال جام سردار شهید قاسم سلیمانی صنعت بیمه

بیمه سرمد، نائب قهرمانی مسابقات فوتسال جام سردار شهید قاسم سلیمانی صنعت بیمه را از آن خود کرد. تیم فوتسال بیمه سرمد در این مسابقات، با غلبه بر تیم بیمه پارسیان قهرمان دوره قبل، با نتیجه پُر گُل 6 بر 2، مرحله نیمه نهایی را پشت سر گذاشت و به مسابقه فینال راه یافت و در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

نائب قهرمانی در جام چارگون

تیم فوتسال بیمه سرمد در چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام چارگون به مقام نائب قهرمانی دست یافت. تیم فوتسال این شرکت، تیم سازمان تامین اجتماعی از مدعیان قهرمانی را با نتیجه 4 بر 5، از سدِ راه خود کنار زد و با غلبه بر تیم اکتوورکو، با پیروزی قاطعِ 9 بر 2، مرحله نیمه نهایی را پشت سر گذاشت و به مسابقه فینال راه یافت. تیم فوتسال سرمد در نهایت در این دوره از مسابقات، یک جام نقره دیگر را به کارنامه درخشان خود افزود.

بیمه سرمد، همپای مدافعان سلامت

بیمه سرمد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و اهدافی که برای خود در این حوزه تعریف کرده است، برای کمک به کادر درمانی کشور و هم‌چنین دهک‌های پایین درآمدی و کودکان کار، مبلغ ۳ میلیارد ریال برای تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به خیریه متوسلین به امام رضا اهدا کرد تا در مراکز درمانی و هم‌چنین میان خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع گردد.

بیمه سرمد، همچنین یک دستگاه ونتیلاتور به مبلغ ۳ میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان بقیه الله اهدا کرد تا در بخش بیماران کرونایی مورد استفاده قرار بگیرد و با این کار سهمی در کمک به مهار کرونا در کشور داشته باشد.

مرتبط با : بیمه سرمد
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز