مروری بر عملکرد «بانک پارسیان» در سال ۹۸

بانک پارسیان، دومین بانک خصوصی کشور که همواره در زمینه کیفیت عملیات بانکی و خدمات مالی در کشور جزو بانک‌های پیشرو به حساب می‌آمده، هر ساله با اقدامات مثبت خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خوش درخشیده و بارها مورد تقدیر مسئولین و سازمان‌های مختلف قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به عملکرد بانک پارسیان در سالی که گذشت.

همکاری گسترده بانک پارسیان درکمک به مردم مناطق سیل‌زده

نماینده مردم آق قلا و گرگان: بانک پارسیان به صورت ویژه بحث سیل‌زدگان عزیز را مورد بررسی و پیگیری قرار داده و مساعدت و همکاری بانک‌ها، توانسته است مرهمی برای تسکین آلام مردم مناطق سیل‌زده باشد.

اهدای تجهیزات رایانه‌ای و نوشت‌افزار به آموزش و پرورش شهرستان لنده

بانک پارسیان در راستای اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی، تعدادی از سیستم‌های رایانه‌ای خود و تعداد قابل توجهی نوشت‌افزار را به اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در استان کهکیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

آریاک سفر

تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک پارسیان

کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه‌ای خطاب به ریاست محترم جمهور از حمایت‌های دولت، مسئولین دستگاه‌های اجرایی، استانداران، مدیران بانک‌های عامل در حمایت از مددجویان، رونق تولید و همراهی در ایجاد اشتغال در سال «حمایت از کالای ایرانی» تقدیر کرد.

ایجاد 3 هزار و 248 فرصت شغلی در روستاهای استان قزوین

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ازحمایت بانک پارسیان و بنیاد برکت در رونق اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی بر اساس انعقاد تفاهم نامه سه جانبه میان این نهاد ها خبر داد و گفت: استان قزوین همچنین ازمحل اعتبارات خارج از تسهیلات روستایی و از طریق بانک‌های پارسیان و سینا به نحو مناسبی بهره مند شده است. اکرم نجفی سهم اعتبارات استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را یک هزار و 870 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اعتبارات تخصیص یافته تاکنون 937 میلیارد ریال و میزان پرداخت شده نیز تاکنون یک هزار و 830 میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، با پرداخت این میزان تسهیلات ارایه شده سه هزار و 248 فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد شده است.

ایجاد 84 هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور

بانک پارسیان و بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ،به منظور ایجاد و راه اندازی 84 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و سیل‌زده‌ی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تقدیر استاندار مازندران از بانک پارسیان

استاندار مازندران از مشارکت و همکاری بانک پارسیان و دیگر بانک‌های خصوصی در توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال این استان تقدیر کرد.

تقدیر استاندار ایلام از بانک پارسیان

استاندار ایلام از مشارکت و همکاری بانک پارسیان در رفع محرومیت و توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال این استان تقدیر کرد.

مهر تایید سهامداران برعملکرد سال 97 بانک پارسیان

مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1397 بعد از ظهر روز دوشنبه، ۷ مردادماه ۱۳۹۸ درسالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از ۸۱ درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.

نقش اثرگذار بانک پارسیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران درباره اهمیت مشارکت بانک‌های خصوصی در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور، گفت: بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در راستای همراهی با دولت، در طرح‌های آب رسانی و گازرسانی به مناطق محروم ومرزی مشارکت و حضوری فعال داشته‌اند.
وی در ادامه با بیان این که بانک پارسیان ویژه‌تر به این بخش وارد شده است، تصریح کرد : خدمات این بانک در آب‌رسانی طبق ماده 56 توافق کنسرسیوم در طرح‌های عمرانی کشور ستودنی است.

تقدیر استاندار اردبیل از بانک پارسیان

استاندار اردبیل از مشارکت و اهتمام بانک پارسیان در کمک به توسعه، رشد و شکوفایی این استان تقدیر کرد.

بانک پارسیان برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

بانک پارسیان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در بخش عکس، تبلیغات مکتوب و بروشور برگزیده و حائز رتبه برتر شد.

تقدیر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از بانک پارسیان

امید گلزاری مشاور دبیر و مدیر کل پیگیری و ارتباطات مردمی مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای خطاب به دکتر پرویزیان از رسیدگی بانک پارسیان به در خواست های مردمی واصله به این نهاد تقدیر کرد.

نسخه وب همراه بانک پارسیان راه‌اندازی شد

بانک پارسیان در راستای توسعه بانکداری مدرن و سهولت کاربری مشتریان، نرم‌افزار موبایل بانک خود را بر بستر وب راه‌اندازی کرد.

توزیع 30 هزار بسته نوشت‌افزار با همت بنیاد احسان و بانک پارسیان

بانک پارسیان در راستای اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی وفعالیت های نیکوکارانه خود، تعداد 30000 بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت مناطق کمتر برخوردار اهدا کرد.

اعزام کاروان خدمت‌رسانی اربعین بانک پارسیان به مناطق مرزی

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک پارسیان، اعضای هیات مدیره، معاونین و دیگر مدیران این بانک، روز سه شنبه 9 مهرماه، کاروان خدمت رسانی اربعین بانک پارسیان برای اعزام به مناطق مرزی غربی و جنوب غربی بدرقه شد.

30 هزار طرح اشتغال‌زایی برای ۸۴ هزار متقاضی اجرایی شد

بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه منعقده میان بنیاد برکت، بانک پارسیان و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان که به امضای کورش پرویزیان، سعید جعفری و محمدرضا فقیری رسیده بود، 30 هزار طرح اشتغال‌زایی در 25 استان و 150 شهرستان اجرایی و امکان ایجاد شغل برای 84 هزار متقاضی به شکل مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

کارت هدیه کادونا به بازار آمد

بانک پارسیان کارت هدیه جدید خود را با برند کادونا با قابلیت‌های منحصر به فرد به بازار عرضه کرد. «کادونا» با قابلیت‌های منحصر به‌فرد نظیر کارت‌های سه‌بعدی، کارت‌های عطری و کارت‌‌های با طراحی خاص و دلخواه مشتریان در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق شعب بانک پارسیان در سراسر کشور به بازار عرضه شد.

تقدیر رییس کل بانک مرکزی از بانک پارسیان

در همایش «شبکه بانکی، یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان» که روز پنج شنبه 21 آذرماه با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در شهر مشهد مقدس برگزار شد، از بانک پارسیان تقدیر شد.

حضور موثر بانک پارسیان در همایش سازمان نظام پرستاری شاهرود

در ادامه همکاری و تعامل سازنده با جامعه پزشکی کشور و مقارن با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، بانک پارسیان در همایش سازمان نظام پرستاری شاهرود حضوری فعال و مؤثر داشت.

طرح ویژه بخشودگی جرایم در بانک پارسیان

بانک پارسیان به منظور تکریم مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، «طرح پیمان» ویژه بخشودگی جرایم بدهی بدهکاران را به اجرا گذاشت.

انتخاب بانک پارسیان به عنوان عضو شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی

در مجمع عمومی عادی سالانه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی (ICC)، بانک پارسیان به عنوان یکی از سه عضو اعضای انفرادی شورای کمیته ایرانی ICC برای یک دوره سه ساله انتخاب شد.

تقدیر از بانک پارسیان در نخستین دوره جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی

دراختتامیه نخستین دوره جایزه ملی طراحی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رییس جهاددانشگاهی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، از بانک پارسیان تقدیر شد. در بخشی از متن تقدیرنامه آمده است:

تقدیر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از بانک پارسیان

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با ارسال نامه‌ای به دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان از همراهی و همکاری این بانک در راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مناطق محروم تقدیر کرد.

عرضه کارت هدیه دیجیتال در آی‌گپ

در راستای حفظ محیط زیست، صرفه‌جویی در منابع و همچنین مراجعه کمتر به بانک‌ها، برای اولین بار در ایران کارت هدیه دیجیتال توسط شبکه اجتماعی تمام خدمات پیام‌رسان آی‌گپ و با همکاری بانک پارسیان در دسترس عموم قرار گرفت.

مرتبط با : بانک پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز