علی کریمی کتاب عادل فردوسی‌پور را تبلیغ کرد

علی کریمی چهره محبوب پرسپولیسی‌ها کتاب صوتی «هنر شفاف اندیشیدن» که توسط عادل فردوسی‌پور ترجمه و اجرا شده را در استوری صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کرد.

به گزارش کاماپرس، کمتر پیش می آید که سلیبریتی های ورزشی مبلغ کالای فرهنگی همچون کتاب باشند اما علی کریمی ستاره محبوب پرسپولیسی ها خرق عادت کرده است.کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن که علی کریمی در استوری صفحه اینستاگرام خود به تبلیغ آن پرداخته اثر رولف دوبلی است و یک مجری فوتبالی محبوب دیگر یعنی عادل فردوسی پور این کتاب را به همراه بهزاد توکلی و علی شهروز ترجمه کرده است.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن توسط انتشارات چشمه به بازار نشر عرضه شده و این کتاب در دو قطع جیبی و رقعی از سال 94 تاکنون بیش از 110 بار تجدیدچاپ شده است.رولف دوبلی در کتاب هنر شفاف اندیشیدن به موضوع خطاهای ذهن پرداخته و تلاش می کند به مخاطبان بیاموزد خطاهای ذهن خود را که موانع اصلی رشد و پیشرفت آنها به شمار می رود، بشناشند و کنار بزنند.

کتاب های دیگری که عادل ترجمه کرده است

عادل فردوسی پور علاوه بر این کتاب یک کتاب دیگر نیز از این نویسنده به نام هنر خوب زندگی کردن را نیز به همراه دو بهروز توکلی و علی شهروز ترجمه کرده که این کتاب نیز بسیار پرفروش بوده و با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده است. در این کتاب نیز نویسنده 52 ابزار ذهنی کارآمد به مخاطبان معرفی می کند که با آنها می توانند باورهای خود را متحول کنند و زندگی خود را به یک زندگی مثبت و سازنده تغییر دهند.

آریاک سفر

کتاب دیگری که عادل فردوسی پور به عنوان مترجم روانه بازار نشر شده فوتبال علیه دشمن نام دارد که نویسنده آن سایمون کوپر است. در این کتاب رشته‌های نادیدنی پیوند فوتبال با مسائل سیاسی و اجتماعی در کشورهای مختلف جهان مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است.

تبلیغ کالاهای فرهنگی توسط سلیبریتی های ورزشی اتفاقی مبارک است که باید آن را به فال نیک گرفت و برای رشد فرهنگ و آگاهی عمومی، چنین اتفاقاتی را اطلاع رسانی کرد و مورد تقدیر داد.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : نشر چشمه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز