علی دایی و یک بیزینس جدید

لست سکند

علی دایی، بازیکم سابق تیم ملی ایران، همکاری خود را با موبایل 140 به عنوان سفیر این مجموعه آغاز کرد. مجموعه موبایل 140 درخصوص فروش آنلاین انواع کالاهای دیجیتال فعالیت دارد و اخیرا به خدمات خود، بیمه گوشی‌های همراه را هم اضافه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تفاهم نامه همکاری موبایل 140 و دایی سه روز گذشته اتفاق افتاد. مدیرعامل موبایل 140 از حضور علی دایی به عنوان سفیر این برند ابراز امیدواری و بیان کرد که خوشحال است این مجموعه با دایی هدف مشترک اجتماعی دارد. به گفته مدیریت موبایل 140، این مجموعه برای نخستین بار در ایران به بیمه گوشی‌های موبایل می‌پردازد تا مسائل پیرامون دزدی گوشی‌ها به حداقل برسد. در این خصوص این سایت با یکی از بیمه گذاران معتبر قرار داد بسته است. بیمه شوندگان در صورتی که گوشی‌ها آن‌ها مورد سرقت واقع شود، می‌توانند با استفاده از بیمه نامه خسارات مجاز را دریافت کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به دریافت بیمه نامه از وبسایت 140 هستند، با مراجعه به این سایت امکان دریافت بیمه گوشی را خواهند داشت. با مراجعه به وبسایت موبایل 140، گزینه‌ای تحت عنوان خرید بیمه نامه موبایل وجود دارد که افراد با کلیک روی آن وارد وبسایت تکمیل اطلاعات برای دریافت این بیمه می‌شوند. متقاضیان دریافت این بیمه نامه باید نزدیک‌ترین مبلغ به ارزش موبایل خود را انتخاب و بیمه نامه مورد نظرشان را به سبد خرید خود اضافه کنند. سقف ارزش بیمه نامه موبایل 50 میلیون تومان اعلام شده است.

درباره موبایل 140

وبسایت موبایل 140 متعلق به شرکت بین المللی تولید و صنعت گوهر آفرین پویا است که بالغ بر دو دهه در خصوص عرضه تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی سابقه فعالیت دارد. این فروشگاه انواع محصولات باکیفیت و اصلی دیجیتال را با گارانتی معتبر به مشتریان عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : موبایل140
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز