علی دایی استقلالی بودن خود را فاش کرد

علی دایی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران و بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گویی از علاقه اش به استقلال خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، علی دایی در گفت و گویی اعلام کرده از بین ۵ برادرش فقط برادر بزرگتر به پرسپولیس علاقه داشته و بقیه استقلالی بوده اند. همین اعتراف باعث شده نام علی دایی در صدر خبرهای رسانه های ورزشی قرار بگیرد، اعترافی که باعث واکنشهای زیادی در فضای مجازی شده است.

دایی در مصاحبه ای از علاقه و گرایشش به استقلال در دوران کودکی خبر داده و گفته: در خانواده ما که پنج برادر هستیم، فقط داداش بزرگ من پرسپولیسی بود و ما چهار برادر دیگر استقلالی بودیم اما از زمانی که فوتبال را در تهران به صورت جدی بازی کردم، پرسپولیس و استقلال برایم تفاوت
چندانی نداشتند . از زمانی که لباس پرسپولیس را بر تن کردم، یک پرسپولیسی شدم و افتخار میکنم که طرفدار این تیم هستم.

البته علی دایی استقلالی بودنش را در حال حاضر تکذیب کرده و گفته: اینکه من در حال حاضر استقلالی هستم، به هیچ عنوان صحت ندارد. من تا زمانیکه وارد دانشگاه شدم، یک استقلالی بودم ولی بعد از اینکه فوتبال را به شکل جدی دنبال کردم، سرخابیها برایم تفاوت چندانی نداشتند اما پس از عضویت در پرسپولیس، یک پرسپولیسی محسوب می شوم و این تیم را خیلی دوست دارم و نتایج آن را دنبال می کنم.

آریاک سفر

البته هواداران پرسپولیس خیلی به این موضوع اعتقاد ندارند. گواه آنها رفتار علی دایی در دوران مربیگری است. او به عنوان مربی تیمهای مختلف بارها مقابل پرسپولیس قرار گرفته و واکنشهایش روی نیمکت و کنار زمین هواداران پرسپولیس را آزرده خاطر کرده است.

اما به غیر از دایی بازیکن مطرح دیگری هم قبل از پیوستن به پرسپولیس با استقلال قرارد داخلی امضا کرده بود. گفته می شود علی کریمی اسطوره پرسپولیسی ها که محبوبترین چهره یکی، دو دهه اخیر این تیم است، با رقیب دیرینه قرارداد داخلی هم بسته بود،‌اما این قرارداد به سرانجام نرسید و او راهی پرسپولیس شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز