علی تیموری: بهترین فیلم من، لبخند من است

علی تیموری، از بازیگران محبوب هنرهای نمایشی و تئاتر خانه سینماست. این بازیگر علاوه بر هنر، دستی در ورزش هم دارد و از ورزشکاران ترکیبی رزمی فدراسیون‌های ورزشی نیز هست. این ویژگی باعث شده تا به عنوان استایلیست و مدل سینمایی هم فعالیت داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، علی تیموری همچنان معتقد است که شکست ناپذیر است و با وجود مشکلات زیادی که بر سر راهش وجود داشته، تلاش کرده است تا در مسیر موفقیت قدم بگذارد. او تا به حال در نمایش‌هایی مانند: الیورتوئیست، سانفرانسیسکو، پدرخوانده، اسکارفیس به ایفای نقش پرداخته است و  نام فیلم‌های سینمایی رد خون و متری شیش و نیم را در کانامه خود دارد. در مصاحبه‌ای که با این بازیگر جوان انجام شده، بیشتر با خط فکری این بازیگر جوان آشنا خواهید شد؛

چطور شد که بازیگر شدید؟

من علاقه وافری به حرفه بازیگری دارم و بر این باور هستم که با پرورش این حرفه در درونم، می‌توانم در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کنم.

آریاک سفر

بنده از ۱۳۹۰ مشغول فعالیت در این حیطه هستم و معتقدم سخت‌کوش بودن، حرف اول را در این زمینه می‌زند. سخت‌کوش بودن باعث مانا بودن و به تبع باعث جذب پروژه می‌شود.

برداشت شما از سینما و بازیگری چیست؟

شروع بازیگری برای یک علاقه‌مند، دشوار است چراکه بازیگری امروزه پرازدحام است و زیادی خواهان دارد، پس رقابت هم در به دست آوردن نقش، دخیل است. همچنین وجود بازیگران باتجربه کار را سخت‌تر می‌کند. اینجا آنچه تعیین‌کننده است هوش و خلاقیت بازیگر است.

چه توصیه‌ای به جوانان عرصه فرهنگ و هنر دارید؟

توانایی، همت، عزم و ایمان! این چهار نکته را جوانان امروزی باید در خود پرورش بدهند.

اما آن‌ها امروزه در معرض تهدیدهای فکری فراوانی نیز قرار دارند، پس باید از متخصصان و حرفه‌ای‌ها و باتجربه‌ها استفاده شود تا بهره‌مندی حداکثری صورت بگیرد.

به نظر شما کدام ویژگی باعث ماندگاری بازیگران در عرصه تصویر می‌شود؟

سخت‌کوشی می‌تواند در این زمینه تعیین‌کننده باشد؛ درست است که در قدم اول باید علاقه به این کار وجود داشته باشد، اما با توجه به جمعیت بازیگرانی که در این عرصه فعالیت دارند، بدون پشتکار نمی‌توان انتظار داشت که بازیگر برای سال‌ها در این حرفه باقی بماند.

به عنوان سخن آخر چه نکته‌ای دارید؟

اصلی‌ترین مسئله من درک خودم است و سپس یافتن آسان‌ترین راه برای اینکه دیگران هم مرا درک کنند؛ پس بهترین فیلم من، لبخند من است و لبخندها خدا را ستایش می‌کنند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز