علاقه نسل جدید به گوشی های تاشو

لست سکند

یک گروه از دانشجویان دانشگاه ایلینویز در مبارزه با اعتیاد به گوشی هوشمند به استفاده از گوشی‌های قدیمی تاشو روی آورده‌اند و حتی این سبک زندگی را تبلیغ می‌کنند.

یکی از دانشجویان این گروه، سمی پالازولو، اظهار داشت او و دوستانش احساس کردند در حال تبدیل شدن به برده‌های تلفن هوشمند هستند. بنابراین در اواخر سال ۲۰۲۲ به خرید تلفن‌های همراه قدیمی روی آوردند. پالازولو خود از یک گوشی تاشو AT&T Cingular Flex استفاده می‌کند که تنها ۴۰ دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، این دانشجوی سال اول، از گوشی هوشمند خود برای تبلیغ گوشی‌های تاشو استفاده می‌کند. این کار اخیرا باعث شد شرکت نوکیا برای او ۴۵ گوشی مدل ۲۷۸۰ خود را ارسال کند تا علاوه بر استفاده شخصی به دوستانش هم هدیه دهد.

بسیاری از جوانان نسل امروز به گوشی‌های هوشمند تاشو نظیر گلکسی زد فلیپ ۴ علاقه نشان داده‌ و گوشی‌های تاشوی قدیمی را بیهوده می‌دانند.

راز آسمان پایتخت

با این حال این تلفن‌های همراه مقرون به صرفه باعث می‌شوند از اعتیاد به فضای مجازی رها شوید و تلفن‌های ضروری را نیز از دست ندهید.

بسیاری از افراد نیز استفاده خود از تلفن همراه را میان گوشی‌ هوشمند و گوشی قدیمی خود تقسیم کرده‌اند. برخی حتی از گوشی قدیمی خود فقط برای ارتباط با عزیزترین افراد زندگی‌شان استفاده میکنند تا هیچ تماس و پیامی را میان نوتیفیکیشن‌ها گم نکنند.

نوکیا هر ماه ده ها هزار گوشی تاشو خود را در ایالات متحده می فروشد. در حال حاضر این رقم در حال افزایش است.

اکثر این گوشی‌ها با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسند و از طرف دیگر کار را برای افراد مسن آسان‌تر می‌کنند.

از محبوب‌ترین گوشی‌های غیرهوشمند در دنیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تی ال سی کلاسیک

این یک گوشی همراه ۷۵ دلاری با عمر باتری بسیار بالاست و با تنها یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۶ روز دوام بیاورد‌. تی ال سی علاوه بر قابلیت تماس و پیامک همچنین دارای امکاناتی نظیر ۴ جی، بلوتوث، وای فای، هات اسپات، دوربین ۲ مگاپیکسلی است.

 

نوکیا ۲۷۸۰

این گوشی با وجود ارتقا عملکرد و امکانات خود، همچنان حس و حال گذشته را حفظ کرده است. در کنار امکانات معمولی، نوکیا ۲۷۸۰ امکان استفاده از وای فای و حتی تماشای یوتیوب را به کاربران می‌دهد. این تلفن همراه ۹۰ دلاری از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز بهره‌مند شده است.

 

کیوسرا  DuraXV Extreme

این تلفن همراه برای طبیعت دوستان، ورزشکاران و کارکنان ساختمانی یک انتخاب عالی است. ضد گرد و غبار، ضد آب و ضد ضربه بودن تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های آن است. این گوشی که تخریب ناپذیر لقب گرفته شما را در هر ماجراجویی هیجان‌انگیزی همراهی می‌کند. دوربین ۵ مگاپیکسلی آن نیز کیفیت خوبی ندارد اما می‌تواند خاطرات را به خوبی ثبت کند‌.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نوکیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز