عصر جدید چه زمانی پخش می شود؟

تولید برنامه پربیننده عصر جدید که بعد از شیوع کرونا متوقف شد، همچنان در هاله ای از ابهام است. احسان علیخانی اعلام کرده در وضعیت فعلی ساخت ادامه عصر جدید غیر ممکن است.

به گزارش کاماپرس، تولید برنامه عصر جدید که در یکی دو سال گذشته یکی از پر بیننده ترین برنامه های تولیدی تلویزیون بود، در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و محدودیتهای جدید ، متوقف شده است. شنیده می شد ادامه این برنامه از اواخر آبان ماه در شبکه سوم روی آنتن می رود، اما فعلا خبری از ساخت قسمتهای جدید نیست.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

شامگاه سه شنبه ۱۱ آذر ماه، احسان علیخانی و به همراه چهار داور مسابقه عصر جدید امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیم نژاد و بشیر حسینی، برای ساعاتی در برنامه ای زنده در فضای مجازی حاضر شدند، تا از دلایل توقف برنامه بگویند.

آریاک سفر

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده عصر جدید ، با اشاره به شرایط دشوار کرونا در کشور، ادامه ساخت برنامه «عصر جدید» در وضعیت فعلی را غیرممکن دانست.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

علیخانی همچنین به تعداد عوامل سازنده برنامه عصر جدید اشاره کرد و اینکه در حداقل نفرات، به ۲۰۰ نفر عوامل برای ساخت این برنامه نیاز بود که در شرایط بحران کرونا، حضور این تعداد در کنار هم ممکن نیست. ضمن اینکه ۹۰ درصد از شرکت کننده های عصر جدید از شهرهای دیگر می آمدند و در گروه های پرتعدادی هم شرکت می کردند که همین مساله ریسک ابتلاء را بالا می برد.

به گزارش خبر آنلاین علیخانی، در بخشی از صحبتهایش با تاکید بر مظلومیت و دشواری های کادر درمان در بحران کرونا به این مساله اشاره کرد که متاسفانه برخی هنوز کرونا را باور ندارند!

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز