عرضه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین را به صورت نقدی و اقساطی عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین از چهارشنبه 11 آبان ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این خودرو در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی عرضه شده است که متقاضیان می‌توانند برای خرید این محصول به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

روش‌های خرید نقدی خودرو پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین

متقاضیان خرید نقدی می‌توانند با سه روش این محصول را خریداری کنند. در روش اول متقاضی می‌تواند قیمت کامل محصول یعنی یک میلیارد و 109 میلیون و 265 هزار و 40 تومان بپردازد که تحویل خودرو در این روش آذر 1401 خواهد بود.

آریاک سفر

متقاضیان هر دو روش نقدی مرحله‌ای ابتدا باید مبلغ 554 میلیون و 665 هزار و 40 تومان بپردازند که متقاضیان نقدی روش اول در پرداخت دوم باید 554 میلیون و 600 هزارتومان بپردازند در صورتی که متقاضیان نقدی روش دوم در پیش‌پرداخت دوم باید 277 میلیون و 300 هزارتومان و در پیش‌پرداخت سوم 277 میلیون و 300 هزارتومان بپردازند.

لازم به ذکر است که خودرو متقاضیان روش اول نقدی دی ماه 1401 و خودرو متقاضیان روش دوم نقدی بهمن 1401 تحویل خریداران خواهد شد. همچنین سود مشارکت سالیانه نقدی مرحله‌ای روش اول و روش دوم 12 درصد خواهد بود.

شرایط خرید پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین به صورت اقساطی

البته این محصول به صورت اقساطی نیز به فروش می‌رسد که متقاضی قسطی باید در پیش‌‍پرداخت اول 550 میلیون تومان بپردازد و مابقی مبلغ را به صورت 8 فقره چک سه ماهه، 6 فقره چک سه ماهه یا 4 فقره چک سه ماهه بپردازد. سررسید اولین چک، سه ماه بعد از تاریخ ثبت‌نام خواهد بود.

گفتنی است که خودرو متقاضیان اقساطی طی 45 روز کاری تحویل داده می‌شود. از سوی شرکت ایران‌خودرو دیزل سود انصراف سالیانه 10 درصد و جریمه سالیانه تاخیر در تحویل 14 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو دیزل
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز