عرضه بدون قرعه کشی هایما اس 7 پلاس برای مادران

فروش فوری و بدون قرعه کشی هایما اس 7 پلاس برای مادران از ساعت 11 صبح امروز مورخ 8 آبان ماه 1401 آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو شرایطی ایجاد کرده تا مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آن‌ها پس از تاریخ 24 آبان ماه 1400 متولد شده‌اند، برای ثبت‌نام خودرو هایما اس 7 پلاس اقدام کنند.

مادران متقاضی مشمول این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام و خریداری هایما اس 7 پلاس به سایت ایران خودرو مراجعه کنند.

نحوه خریداری هایما اس 7 پلاس برای مادران

هایما اس 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگ‌های سفید و مشکی متالیک با قیمت 843 میلیون و 167 هزار و 800 تومان برای مادران متقاضی عرضه شده است که موعد تحویل آن 30 روزه خواهد بود.

آریاک سفر

قوانین خریداری خودرو هایما اس 7 پلاس برای مادران

هرکدملی اجازه یکبار ثبت‌نام را دارد و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود.

تمامی مشخصات ثبت‌شده در سایت باید به نام متقاضی خرید خودرو باشد زیرا پس از ثبت‌نام مادران و واریز وجه توسط آنها تمامی اطلاعات به سازمان ثبت احوال ارسال خواهد شد که در صورت عدم احراز شرایط فرد ثبت‌نام کننده ثبت‌نام وی لغو و مبلغ پرداختی طی 20 روز به حساب متقاضی برگشت داده می‌شود.

خریدار همچنین پس از تحویل خودرو باید متعهد شود که حداکثر پس از پنج ماه از تاریخ تحویل یا پس از کارکرد حداقل هزار کیلومتر برای سرویس اولیه به نمایندگی شرکت ایران خودرو مراجعه کند زیرا در غیر این صورت گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

گفتنی است که امکان صلح در قرار داد و نقل و انقال این خودرو ارائه شده در طرح وجود ندارد.

خودروهای هایما اس 7 پلاس ارائه شده برای مادران در زمان تحویل بیمه شخص ثالث و استاندارد زیست محیطی خواهند داشت که در صورت افزایش قیمت، مشتری باید مابه‌التفاوت را پرداخت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز