عرضه اولیه 3 شرکت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن ، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم به زودی

بر اساس اعلام فرابورس سه شرکت مدیریت سرمایه‌ گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه اولیه در فرابورس ایران قرار دارند.

به گزارش کاماپرس، فرابورس اعلام کرد سه شرکت در گروه های سرمایه گذاری، صنعت و نرم افزار شامل شرکت های مدیریت سرمایه‌ گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم مراحل پذیرش در این بازار را طی کرده و در نوبت عرضه ‏اولیه در فرابورس ایران قرار دارند.

بنا به اعلام فرابورس با توجه به اینکه زمان ارائه گزارش‌های 6‌ماهه حسابرسی‌شده نزدیک است، 3 شرکت مدیریت سرمایه‌ گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم باید گزارش‌های ‌6ماه حسابرسی شده خود را در سامانه کدال منتشر کنند و امیدنامه خود را نیز بر اساس گزارش‌های شش‌ماهه تکمیل کنند.

بر اساس این گزارش، عرضه اولیه سهام سه این شرکت‌ مشروط به تکمیل این گزارش‌ها است و  زمان دقیق عرضه اولیه سهام آن‌ها بعد از تکمیل و انتشار گزارش های حسابرسی شده 6 ماهه اعلام می شود.

سه شرکت در صف عرضه اولیه را بیشتر بشناسیم

آریاک سفر

در مورد عرضه اولیه سهام شرکت چوب خزر کاسپین که نخستین کارخانه تولید MDF در ایران را در اختیار دارد پیش از این نیز اطلاعاتی منتشر شده بود و به نظر می رسد این شرکت به عرضه سهام خود در بورس بسیار نزدیک باشد و بهبود شرایط بازار سهام تنها مانع پیش روی بورسی شدن این شرکت است.

در مورد شرکت مدیریت سرمایه‌ گذاری کوثر بهمن همین قدر می دانیم که این شرکت از زیرمجموعه های بانک سینا است و بر اساس اعلام مسئولان این بانک ، مجموعه تامین سرمایه این شرکت نیز انتخاب شده و تمام امور لازم برای عرضه اولیه سهام آن به پایان رسیده است.

شرکت سپیدار سیستم آسیا که با نماد سپیدار در فرابورس درج شده نیز از زیرمجموعه های شرکت همکاران سیستم است که در گروه رایانه و فعالیت های وابسته فرابورس قرار می گیرد و دو محصول نرم افزاری مهم و انحصاری در این شرکت به متقاضیان عرضه می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز