عرضه اولیه یک شرکت 2000 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان تا پایان سال

به گفته پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان عرضه اولیه یک شرکت حوزه کشاورزی از زیرمجموعه های این بنیاد به زودی در بورس انجام می شود و یک پروژه 2000 میلیارد تومانی دیگر بنیاد نیز تا پایان سال وارد بورس می شود.

به گزارش کاماپرس، رئیس بنیاد مستضعفان که در اولین نشست خبری سال 99 خود با خبرنگاران نیز از تمایل بنیاد به واگذاری تعداد بیشتری از شرکت های زیرمجموعه از طریق بورس سخن گفته بود ، در نشست اخیر خود با خبرنگاران استان خراسان اظهار کرد: مراحل عرضه اولیه یک شرکت حوزه کشاورزی تابعه بنیاد در حال انجام است.

پرویز فتاح در نشست خبری با خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: ۲۲ درصد سهام شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود در خراسان رضوی وارد بورس شده و برنامه بنیاد مستضعفان این است که باقی سهام این شرکت نیز در بورس عرضه شود. وی در ادامه افزود: یک شرکت دیگر بنیاد در همین حوزه نیز قرار است وارد بازار بورس شود.

بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در تولید کنسانتره آهن

آریاک سفر

بنا به اعلام بورس پرس، رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سرمایه گذاری بنیاد در حوزه معادن و فولاد در سنگان خواف ادامه داد: در حال سرمایه گذاری در کارخانه تولید کنسانتره آهن در سنگان هستیم که مجوز آن هم شامل معدن و هم شامل کنسانتره فولاد است. این پروژه ۷۲ درصد تا امروز پیشرفت داشته و اگر این پیشرفت به ۹۲ درصد برسد، پروژه قابل افتتاح خواهد بود.

افتتاح فاز اول پروژه  معدنی بنیاد تا پایان سال

فتاح افزود: این پروژه با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال به نتیجه می رسد و پس از بهره برداری، وارد بورس می شود. مجموع سرمایه گذاری بنیاد در این پروژه ۲۰۰۰ میلیارد تومان است که قصد تکمیل و توسعه آن را نیز در دستور کار داریم.

 

انتهای پیام

مرتبط با : بنیاد مستضعفان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز