عرضه اولیه پرحاشیه از رشد 88 درصدی سود خود رونمایی کرد

شرکت زر ماکارون که از شرکت های عرضه اولیه ای نیمه نخست سالجاری به شمار می رود و عرضه سهام این شرکت در بورس با حاشیه های فراوانی روبرو بود، در نیمه نخست سالجاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 88 درصد بیشتر سود محقق کرده است.

به گزارش کاماپرس، عرضه اولیه سهام زر ماکارون برای فعالان بازار از جمله فراموش نشدنی ترین عرضه های اولیه بورس بود چرا که عرضه سهام این شرکت دوبار در آستانه اجرا لغو شد و در مرتبه سوم نیز اعتراض ها به قیمت گذاری این سهم همچنان ادامه داشت.

اکنون به نظر می رسد زر ماکارون با گزارش رشد عملکرد نیمه نخست سالجاری تا حدودی به انتقادات در مورد قیمت گذاری سهم این شرکت پاسخ داده است.

بیش از 788 میلیارد تومان درآمد شرکت زر ماکارون در نیمه نخست امسال

بر این اساس شرکت زر ماکارون که با نماد غزر در بورس شناخته می شود با ارائه گزارش عملکرد شهریور و نیمه نخست سال ، ۷۸۸.۶ میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، ۸۸ درصد بیشتر است .

آریاک سفر

بنا به اعلام بورس پرس، شرکت زر ماکارون با سرمایه 160 میلیارد تومانی، گزارش عملکرد شهریور و نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، “غزر” در دوره شهریور از فروش داخلی انواع پودر کیک، رشته آش، آرد سفید، پکیج، ماکارونی آشیانه ای؛ فرمی و رشته ای، لازانیا و محصولات فرعی بالغ بر 126.2 میلیارد تومان درآمد داشته است.

این شرکت تازه وارد بورسی در عملکرد 6 ماهه بالغ بر 788.6 میلیارد تومان درآمد محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد 88 درصدی روبرو شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : زرماکارون
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز