عرضه اولیه وسپهر و 3 نکته مهم که متقاضیان باید به آن توجه کنند

امروز فرابورس شاهد عرضه اولیه نماد وسپهر خواهد بود و با توجه به بزرگ بودن این عرضه سهامداران بهتر است برخی نکات را مدنظر قرار دهند.

به گزارش کاماپرس، بانک صادرات در نخستین عرضه سهام شرکت های زیرمجموعه خود شرکتی از جنس سرمایه گذاری را روانه بازار سهام کرده است و بر اساس آنچه مسئولان این بانک می گویند این شرکت جزو شرکت های سودآور و ارزنده بانک به شمار می رود.

سرمایه گذاران بورس برای شرکت در عرضه اولیه وسپهر به نکات زیر توجه کنند.

1. وسپهر جزو بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری بورس است

بر اساس اعلام مدیران بانک صادرات سرمایه گروه مالی سپهر صادرات ۳ هزار میلیارد تومان است و به همین دلیل این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری کشور به شمار می‌رود.

آریاک سفر

2. وسپهر عرضه اولیه های دیگری در دل خود دارد

بنا به اعلام مدیران این شرکت قرار است تمام زیرمجموعه‌های این شرکت  از طریق عرضه اولیه به بازار سرمایه وارد شوند که در حال حاضر مراحل بورسی شدن ۳ شرکت‌‌ انرژی سپهر، توسعه نیشکر و تامین سرمایه سپهر در اولویت قرار گرفته است.

3. سود سه ماهه اول 99 وسپهر 2 هزار میلیارد تومان است

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط مسئولان این شرکت؛ وسپره در سه‌ماهه اول امسال ۲ هزار میلیارد تومان سود شناسایی کرده است که نشان دهنده پتانسیل بالای سوددهی این شرکت است.

شایان ذکر است قائم مقام بانک صادرات در جلسه معارفه این سهم بیان کرده است هر سهم وسپهر با توجه به NAV، بیشتر از قیمت عرضه است و سود شیرینی را نصیب سهامداران آینده خواهد کرد.

متقاضیان مشارکت در این عرضه امروز از ساعت 13 تا 17 فرصت دارند سفارش خرید حداکثر 1100 سهم این شرکت را محدوده قیمت ۹۵۰۰ ریال تا مبلغ ۱۰۱۰۰ ریال ثبت کنند و تخصیص این سهم هم چهارشنبه 2 مهرماه 1399 خواهد بود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “عرضه اولیه وسپهر و 3 نکته مهم که متقاضیان باید به آن توجه کنند

  1. رمضان گفته:

    با سلام
    درست می‌فرمائید
    ولی چه فایده چند روز نگذشته باز دوستان تازه وارد یا دستهای پشت پرده تو صف فروش و رنج منفی …….

  2. امیر گفته:

    اگر قراره روز چهارشنبه اختصاص پیدا کنه و وارد پرتفوی بشه خوب طبق معمول این روزها در همان روز عرضه می شود این دیگه چه صیغه ایه گویای این جریان مکانیسم ماشه رو در نظر گرفتند و احتمال عدم شرکت مردم را دادند که خود این حرکت نادرستی دست اندر کاران را در بورس ثابت می کند

  3. عباد گفته:

    خدا از دهنت بشنود فعلا ما هر چه خریدیم توی ضرر پنجاه و شصت درصدی هستیم اولش همین سهام را اینچنین ازش صحبت میکردند. ولی حالا نصف سرمایمان از بین رفته است فعلا واقعیت این است و بقیه همش حرف است انشاا…. با تمام شدن عرضه پالایش یکم و عرض اولیه امکان آن وجود دارد که بازار رو به مثبت پیش رود.

  4. علی قدسی گفته:

    متاسفانه یک مدتیه،عواملی درپشت پرده اجازه رشد به عرضه اولیه نمیدن !هنوز هفته دوم نیامده رنج منفی میزارن وبدین ترتیب عرضه اولیه را از وجاهت قبلی انداختن وباعث بی اعتمادی قشر جوان که باسرمایه کم فقط میتوانند باعرضه های اولیه شروع خوبی داشته باشن ،دلسردشوند !کاماپرس این موضوع را به مسئولین بورس وسایر مسئولین برسان !باسپاس !

  5. محمدرضا قائمیان گفته:

    امیدوارم این نماد دچارمشکل سیتا نشه که داره اروم اروم به قیمت عرضه اولیه اش میرسه
    یعنی 1575 تومن

  6. رضا گفته:

    فقط وفقط به خاطر عرضه اولی وپالایش میفروختن. بازار از فردا خوب میشه وسلام.کارشناسی بلدنیستن که.همش گیر دادن به ماشه.انگار مردم تحریم ندیدن.

  7. حسینی گفته:

    با توجه به عدم آمادگی کاربران و تصور اینکه تا چهارشنبه برای سفارش وسپهر مهلت است . لازم است مهلت سفارش تمدید شود .

  8. حمید گفته:

    رمضان کهنه کار بازار بورس ! درامدو سودهای الکی یکسال گذشته باعث توهم درریسیاری از افراد شد که تخصص های ویژه در امور بورس و اقتصاد دارند …زمانی این توهم در گلد کوییستیها هم وجود داشت،انها هم گمان میکردند که بسیاررادمهای تاثیرگذاریند……یاد دیالوگ فیلم هزار دستان میوفتم …جامعه چرتی ..جامعه خواب زده …….برای این جامعه ارزوی خواندن کتاب و افزایش سرانه مطالعه را دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز