عرضه اولیه معدن‌محور شستا رشد 55 درصدی سود خود را به رخ کشید

یک مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری صدر تامین(تاصیکو) –  از زیرمجموعه های عرضه اولیه ای شستا که پرتفوی آن از سهام شرکت های معدنی و صنایع معدنی تشکیل شده است – اعلام کرد این هلدینگ در 5 ماهه ابتدای سال 99 به رشد 55 درصدی سود دست یافته است.

به گزارش کاماپرس، شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از شرکت های تابعه شستا به شمار می رود که سال گذشته با نماد(تاصیکو) در بورس عرضه اولیه شد و امسال تا پیش از ریزش های متوالی بازار بورس که از اواسط مردادماه آغاز شد، این شرکت بازدهی مناسبی نصیب سهامداران خود کرده بود.

بر اساس تازه ترین اخبار، این شرکت رشد مناسبی در سود خود طی 5 ماهه ابتدایی سال داشته و سهامدارانی که به سرمایه گذاری بلند مدت در سهام بنیادی می‌اندیشند می توانند از اطلاعات منتشر شده توسط مسئولان این شرکت، برای تصمیم گیری راجع به سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در سهام این شرکت استفاده کنند.

فروش 2 هزار و 56 میلیارد تومانی تاصیکو در 5 ماهه اول سال 99

بنا به اعلام روابط عمومی تاصیکو غلام رضا سلیمانی مدیرعامل این هلدینگ درباره آخرین وضعیت این عملکرد تاصیکو اظهار کرده است: در 5 ماه سال 1399 شاهد عملکرد قابل قبول همکاران در هلدینگ و شرکت های تابعه بوده ایم به طوری که فروش هلدینگ به عدد 2 هزار و 56 میلیارد تومان رسیده است که این رقم به نسبت 5 ماه 1398 که بالغ بر یک میلیارد و سیصد و 34 میلیارد تومان بوده ، نشان از رشد 54 درصدی دارد.

آریاک سفر

سلیمانی افزود: سود 5 ماه هلدینگ صدر تامین در 5 ماه سال 1399 به رقم 814 میلیارد تومان رسیده است که این رقم نیز در 5 ماه سال گذشته 520 میلیارد بوده است و براین اساس شاهد رشد 55 درصدی هستیم.

مدیرعامل تاصیکو همچنین خاطرنشان کرد: کلیه دفاتر شرکت های تابعه به شهرهای محل استقرار کارخانه منتقل شده و حتی حساب های مالیاتی آنان نیز به استان ها انتقال پیدا کرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستاصدر تامین
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز