عرضه اولیه سپید ماکیان چهارشنبه انجام می‌شود(جزئیات + نقدینگی مورد نیاز)

عرضه اولیه سپید ماکیان

چهارشنبه 23 تیرماه بورس تهران شاهد عرضه اولیه سپید ماکیان با نماد سپید خواهد بود. سقف قیمت تعیین شده برای سهام این شرکت 2100 ریال است.

به گزارش کاماپرس، این هفته نیز بورس تهران شاهد عرضه اولیه دیگری خواهد بود و به روال هفته های گذشته این عرضه در روز چهارشنبه انجام می شود. بر اساس اطلاعیه سازمان بورس،روز چهارشنبه مورخ ۲۳ تیرماه سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سپید ماکان به عنوان پانصد و هفتاد و دومین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش زراعت و خدمات وابسته و طبقه پرورش طیور در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد سپید به شیوه ثبت سفارش بوک بیلدینگ جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

مشخصات عرضه و نقدینگی مورد نیاز

مشخصات این عرضه به شرح زیر است:

زمان ورود ثبت سفارش: متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد

آریاک سفر

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی: ۱۵۰ سهم

سقف قیمت: ۲۱000 ر ریال

کف قیمت ۱۹,۹۰۰ ریال

مدیر عرضه کارگزاری توازن بازار

متعهدین عرضه: اشخاص حقیقی

متعهد خرید : شرکت تامین سرمایه تمدن

سقف تعهد خرید: ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه

حداکثر نقدینگی لازم برای این عرضه 315 هزار تومان است که با توجه تعداد متقاضیان عرضه های اخیر حدود 40 هزار تومان برای شرکت در این عرضه کفایت خواهد کرد.

لازم به ذکر است تعداد ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم از کل سهام قابل عرضه در فرایند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار سهم نیز صرفاً به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۲۶ تیرماه سال ۱۴۰۰ به قیمت کشف شده در روز عرضه اولیه واگذار می شود.

عرضه اولیه شرکت فنی مهندسی نگهداشت کاران به زودی انجام می شود

در تحولی دیگر یکی از زیرمجموعه های شستا نیز به زودی بعد از نهایی کردن افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی تا ماه آینده ، فرایند پذیرش و عرضه اولیه سهام در بورس یا فرابورس را آغاز خواهد کرد.

این عرشه اولیه متعلق به سهام شرکت فنی مهندسی نگهداشت‌کاران از زیرمجموعه های شستا و و سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی است که از سال 73 در ساخت، تعمیرات و… واحدهای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی فعال بوده است.  تعداد پروژه‌های در دست اجرای شرکت در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ حدود ۲۰۰ درصد و سود خالص حدود ۱۵۲درصد افزایش یافت.

اخبار و گزارش های مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سپید ماکیان
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز