عرضه اولیه سهام 3 شرکت در مهرماه قطعی شد

رئیس سازمان خصوصی سازی از عرضه اولیه سهام سه شرکت در مهرماه خبر داد و اظهار کرد: طی مهرماه پذیرش و کشف قیمت این سه شرکت شامل مجتمع صنعتی اسفراین، شرکت اپال پارسیان سنگان و شرکت عمران و مسکن سازان ایران انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، بعد از نهایی شدن عرضه اولیه نخستین زیرمجموعه بانک صادارت با نماد وسپهر در یکشنبه هفته آینده ، رئیس سازمان خصوصی سازی از عرضه اولیه سه شرکت دیگر در مهرماه خبر داد.

به نظر می رسد شرکت های عرضه اولیه مهرماه در صنایع معدنی و بخش عمران فعالیت می کنند و تعداد سهام آنها که وارد بورس می شود نیز قابل توجه است.

سه هلدینگ نیروگاهی بورسی می شوند

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی با تشریح آخرین وضعیت آماده سازی سهام شرکت‌ها برای ورود به بازار سرمایه، اظهار داشت: تا پایان سالجاری، هر ماه عرضه اولیه در بورس خواهیم داشت.

آریاک سفر

این مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی افزود: سازمان خصوصی سازی در یک سال گذشته سیاست واگذاری شرکت‌ها را از طریق بورس در دستور کار خود قرار داده و همه تلاش خود را برای واگذاری از طریق بازار سرمایه می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر سهام شرکت‌های موجود در تابلوی بورس،  در حال حضار۱۲ بنگاه که سه هلدینگ نیروگاهی را در خود جای داده در حال آماده سازی برای ورود به بازار سرمایه است.

صالح همچنین با اشاره بهعرضه اولیه سهام سه شرکت در مهرماه، تصریح کرد: ۳ شرکت شامل مجتمع صنعتی اسفراین، شرکت اپال پارسیان سنگان و شرکت عمران و مسکن سازان ایران، در مهر ماه پذیرش و کشف قیمت خواهند شد.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه سهام 3 شرکت در مهرماه قطعی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز