عرضه اولیه سهام یک شرکت پتروشیمی به زودی در بورس

مدیرعامل پتروشیمی اروند از عرضه اولیه سهام این مجتمع در بورس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کاماپرس، از آخرین عرضه اولیه مجتمع های پتروشیمی در بورس مدتها گذشته است و بازار سرمایه نیز این روزها به شدت مشتاق عرضه اولیه یک شرکت بزرگ با تعداد قابل توجه سهام است.

از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس خبر می رسد که این شرکت برای عرضه اولیه سهام خود آماده شده است.

حسن نشان‌زاده مدیرعامل این مجتمع با بیان اینکه پتروشیمی اروند به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده pvc ایران، از امروز گام مهمی را برای ورود به بازار سرمایه برداشت، افزود: بازار سرمایه کشور با حضور بالغ بر ۶۰۰ شرکت به‌عنوان یکی از بازار‌های شفاف و مورد اقبال ارکان نظام بوده که ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیفزاید.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا وسیما او یادآور شد:  اقتصاد کشور اکنون از بانک‌محوری به سمت محوریت بازار سرمایه در حرکت است و در این موج، شرکت پتروشیمی اروند باید جایگاه خود را به‌دست آورد.

آریاک سفر

فرآیند پذیرش پتروشیمی اروند در بورس به سرعت انجام شده است

مدیرعامل پتروشیمی اروند با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارکنان و مدیران مجموعه و حمایت‌های سهامداران، عمده فرآیند پذیرش با سرعت بالایی در حدود ۴ ماه تکمیل شده است، گفت: این تلاش‌ها به‌زودی به مقصد نهایی خواهد رسید و نماد معاملاتی شرکت روی تابلو بورس خواهد نشست و سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

نشان‌زاده با بیان اینکه گام‌های نهایی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است، افزود: پس از جلساتی با مدیران سازمان بورس و جلسه نهایی که امروز برگزار شد، باید منتظر قیمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزدیک باشیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز