عرضه اولیه سابیک اواخر مرداد 1400 انجام می‌شود

در اواخر بازار دیروز شایعه ای در باره عرضه اولیه سیمان آبیک در بین فعالان منتشر شد. این موضوع را از مدیرعامل سیتا و یکی از مدیران سازمان بورس پیگیری کردیم و آنها پاسخ دادند.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، رضا جمارانیان مدیر عامل سیتا گفت: هنوز در حال طی کردن پروسه پذیرش و عرضه آبیک در بورس هستیم و این کار در مراحل نهایی است. هم اکنون در مرحله ثبت ناشر هستیم.

مجید نوروزی معاون ناشران و اعضا نیز در این مورد گفت: هنوز نماد درج نشده است و بعد از این مرحله باید یک سری اطلاعات مثل امیدنامه و ارزش‌گذاری روی کدال منتشر شود. احتمالا اواخر مرداد سیمان آبیک آماده عرضه در بازار باشد.

آریاک سفر

رضا جمارانیان درزمان عرضه اولیه سیتا، سیمان آبیک را بزرگترین تولیدکننده سیمان در ایران و خاور میانه نامیده بود و قول عرضه اولیه آن را ظرف سه ماه داده بود. مهمترین سهامداران سابیک، شرکت سیمان خوزستان با ۹۸.۳ درصد ، سیتا با ۰.۵۷ درصد و سیمان بهبهان، سیمان فارس نو، سیمان فارس با ۰.۴۷ درصد هستند. در نتیجه مهمترین شرکت های سیمانی بورس از عرضه اولیه این شرکت سود می برند و خبر عرضه اولیه سابیک می تواند روز شگفت انگیزی برای سیمانی ها خلق کند.

مرتبط با : سیمان آبیک
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز