عرضه اولیه زر ماکارون و آریاساسول : چهارشنبه روز خوشبختی است!

چهارشنبه  7 خردادماه 1399 دو عرضه اولیه زر ماکارون و آریاساسول که سهامداران مدتها در انتظارآن بودند، انجام می شود تا کام فعالان بورس در این روز شیرین شود!

به گزارش کاماپرس، نگاه سهامداران بورس از امروز به چهارشنبه هفته آینده است که دو شرکت زرماکارون و آریاساسول بعد از مدتها انتظارعرضه اولیه خواهند داشت.

در آگهی عرضه سهام زر ماکارون که توسط شرکت بورس و اوراق بهادار تهران منتشر شده آمده است این شرکت به عنوان پانصد و سی هشتمین شرکت در فهرست شرکت های بورسی در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و در گروه و طبقه سایر محصولات غذایی در نرخ های بازار دوم و در نماد غزر به بورس تهران می آید.

سقف قیمت در نظر گرفته شده برای غزر 45500 ریال و کف قیمت این سهم 43000 ریال است. سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی برای شرکت در این عرضه نیز 150 سهم در نظر گرفته شده است. کارگزاری بانک پاسارگاد مدیر عرضه و شرکت تامین سرمایه تمدن متعهد خرید غزر هستند.

آریاساسول هم چهارشنبه می آید

آریاک سفر

برای تکمیل شدن حال خوب فعالان بازار سرمایه چهارشنبه 7 خرداد عرضه اولیه سهم پتروشیمی آریاساسول نیز انجام می شود. بر اساس اطلاعیه فرابورس، دامنه قیمت این سهم که با نماد آریا1 به بازار سرمایه می آید، 65011 ریال تا 65119 ریال خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری مدیران اقتصاد (سهامی خاص) تعهد خرید این عرضه اولیه را به میزان 50 درصد به عهده گرفته و مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری آرمون بورس(سهامی خاص) است.

بر اساس اطلاعیه فرابورس،  سهام آریاساسول توسط سهامداران عمده در روز عرضه به روش ثبت سفارش به عموم و در روز بعد از عرضه اولیه به صندوق های سرمایه گذاری عرضه می شود.

تعداد کل سهام آریاساسول 4 میلیارد و 583 میلیون و 840 هزار سهم است و تعداد سهام قابل عرضه این شرکت نیز 229 میلیون و 192 هزار سهم است. بر این اساس حداکثر سهم قابل خریداری آریا1 توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 100 سهم تعیین شده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آریاساسولزرماکارون
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه زر ماکارون و آریاساسول : چهارشنبه روز خوشبختی است!

  1. Abbas گفته:

    زر ماکارون قیمت 4500 تومان برااا خریدن عرضه اولیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مگه عیار ماکارونی زر 24 شده؟؟؟؟؟
    فکر کنم قیمت واقعی زر ماکارون ۶۰۰ تومنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز