عرضه اولیه زر ماکارون این هفته انجام می‌شود؟

با درج نماد زر ماکارون –  زر – در بازار دوم بورس، این شرکت در آستانه عرضه اولیه قرار گرفت و احتمال عرضه سهام آن تا پایان هفته جاری یا نهایتا هفته آینده جدی تر شد.

به گزارش کاماپرس، نماد زر ماکارون –  زر – 24 اردیبهشت ماه در بازار دوم فرابورس درج شده و به این ترتیب مشتاقان مشارکت در عرضه اولیه این سهام، گمانه زنی ها درباره تاریخ عرضه را آغاز کرده‌اند و در میان احتمالات موجود ، عرضه این سهام در هفته جاری محتمل تر است.

علت قوت گرفتن عرضه اولیه زر ماکارون تا آخر هفته جاری این است که بورس بعد از آن که مدت نسبتا قابل توجهی روند صعودی داشت در روزهای اخیر با افول مواجه شده و قطعا در این شرایط مسئولان بورس درصدد تقویت بازار با یک عرضه اولیه جذاب هستند.

هفته پرتعطیلات اول خرداد برای عرضه اولیه مناسب است؟

از سوی دیگر اگر زر ماکارون هفته اول خردادماه بورسی شود، به دلیل تعدد تعطیلات در هفته اول خرداد امکان تضعیف شدن اثر روانی این عرضه مهم ، وجود دارد و بر این اساس احتمال عرضه این سهم در هفته آتی کمتر از هفته جاری است.

آریاک سفر

در این زمینه بیشتر بخوانید 

زر ماکارون پانصد و سی هشتمین شرکت پذیرفته شده در بازار سرمایه به شمار می رود و در گروه ساخت محصولات غذایی و انواع آشامیدنی ها – طبقه ساخت ماکارونی، رشته فرنگی و محصولات آردی – جای گرفته است. پیش بینی می شود عرضه ۱۲درصد از سهام این شرکت ۱۶۰۰ میلیارد ریالی در بورس با استقبال مناسب فعالان بازار سرمایه مواجه شود.

شایان ذکر است زرماکارون، از شرکت های باسابقه و خوشنام صنایع غذایی کشور به شمار می رود و در زمینه تولید و بسته‌بندی انواع محصولات فرآوری شده غلات، باهدف تولید انواع محصولات در بالاترین سطح کیفیت، افزایش توان تولید و توسعه فرهنگ مصرف غذای سالم، فعالیت می‌کند.

این شرکت لوح و تندیس صادر کننده ممتاز ملی در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ را کسب کرده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : زرماکارون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه زر ماکارون این هفته انجام می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز