عرضه اولیه آریا رکورد مشارکت کنندگان را شکست

لست سکند

بر اساس اطلاعات منتشر شده عرضه اولیه آریا ساسول بیش از 3 میلیون و 350 هزار مشارکت کننده داشته و رکورد جدیدی از نظر تعداد مشارکت کنندگان خلق کرده است.

به گزارش کاماپرس در عرضه اولیه آریا ساسول که امروز چهارشنبه 7 خردادماه انجام و مهلت زمان شرکت در آن 2 بار تمدید شد 3 میلیون و 350 هزار و 42 نفر( کد بورسی) سهام این شرکت را خریداری کردند.

به هر کد بورسی 58 سهم آریا رسید

بر اساس گزارش های دریافتی، در جریان عرضه اولیه سهم ” آریا ” به هر کد (نفر)،  حداکثر 58 سهم درقیمت 65119 ریال (سقف قیمت) ، تخصیص یافته  که در نتیجه مبلغی حدود380هزار تومان هزینه خرید این تعداد سهم شده است.

شایان ذکر است امروز پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه ایران در سال 99  انجام شد که طی آن با عرضه 4 درصد از سهام شرکت پلیمر آریاساسول در فرابورس انجام شد.

راز آسمان پایتخت

در این عرضه،  تعداد 3 میلیون و 388 هزار و  79 کد معاملاتی ثبت سفارش کردند که از بین آنان تعداد 3 میلیون و 350 هزار و 42 کد (نفر) در این عرضه خریدار بودند.  به هر کد معاملاتی، حداکثر تا 58 سهم آریا در قیمت 65119 ریال تعلق گرفته که تا لحظه تنظیم خبر در حال تخصیص است.

ضمنا آخرین رکورد مشارکت سهامداران در عرضه اولیه، مربوط به سهم پیزد بود که 3 میلیون و 72 هزار و 859 نفر، خریدار عرضه اولیه این سهم – شرکت صنایع لاستیک یزد – بودند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاساسول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز