کمک نرم افزاری همکاران سیستم به عبور بنگاه ها از بحران کرونا

لست سکند

همکاران سیستم با طراحی نرم افزار اتوماسیون همراه برای مدیریت برنامه‌های مجموعه، بنگاه ها و کسب وکارها را در عبور از  روزهای سخت کرونایی یاری می کند.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام همکاران سیستم، تلاش کسب وکارها برای عبور از شرایط سخت این روزها با حفظ فعالیت‌های مثمر ثمر باعث شده تا مجموعه همکاران سیستم نقشه راه مشخصی برای این مجموعه تدوین کند.این مجموعه در تلاش است با طراحی برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی به یاری مجموعه گسترده خود در تهران و استان‌های مختلف برآید. 60 زیرمجموعه همکاران سیستم به همراه 1400 نفر نیروی انسانی آن برای تحقق برنامه‌های شرکت جهت مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند.

راه‌اندازی نرم افزار اتوماسیون همراه

یکی از اقدامات مهم همکاران سیستم  راه‌اندازی نرم افزار اتوماسیون همراه است که تا سقف 5 کاربر را به صورت رایگان و تا انتهای سال در اختیار مشتریان اتوماسیون  همکاران سیستم قرار می‌گیرد. هدف از این نرم افزار کمک به اعضای مجموعه برای مدیریت  برنامه‌های سازمان و تسهیل مکاتبات و تعاملات است.

مهم‌ترین مزایای این اتوماسیون این است که: 1.  بدون نیاز به ورود به برنامه، در لحظه از دریافت کارهای جدید روی گوشی تلفن همراه یا تبلت خود مطلع شوید 2. .پرونده‌های کارتابل خود و افرادی که به شما تفویض اختیار شده‌اند را در محیطی آشنا و مشابه با نرم افزار تحت وب خود ببینید.3. جزئیات کارهای موجود در کارتابل را مشاهده کنید.

راز آسمان پایتخت

از جمله امکانات اتوماسیون همراه همکاراان سیستم نیز بدین شرح است:

*امکانات اتوماسیون همراه همکاران سیستم

*پشتیبانی از پلتفرم‌های iOS و Android

*محافظت از اطلاعات شما در اتوماسیون همراه

*مشاهده پرونده‌های کارتابل و فهرست کارها و متعلقات مرتبط با آن‌ها

*مشاهده تمامی ملحقات یک نامه در یک نگاه به همراه دستورات آن

*مشاهده سوابق نامه‌های دریافتی

*جستجوی کارها بر اساس اطلاعات مختلف به روشی ساده و کارامد

*مدیریت و رسیدگی به کارهای محول شده درون کارتابل

*دسترسی به عملیات اتوماتیک برای مدیران جهت پیشبرد سریع کارها

تسهیل دورکاری‌ها با استفاده از سامانه فرسان

همکاران سیستم امکان استفاده‌ی رایگان دوماهه از سامانه فرسان که امکان ثبت سفارش فروشگاه‌ها برای شرکت‌های پخش که ازسیستم‌های راهکاران استفاده می‌کنند، فراهم کرده و این موضوع به تسهیل دورکاری اعضاء منجرخواهد شد.

در حال حاضر این مجموعه در کنار ساخت و طراحی نرم افزارها، راهکارهایی نرم‌افزاری متناسب با نیازهای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها، از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ تا کسب‌وکارهای کوچک را شامل می‌شود. از جمله محصولات همکاران سیستم طراحی نرم افزار ERP برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط است. همچنین رایانش ابری، هوشمندسازی تجاری و مدیریت فرآیندهای کسب و کار از جمله حوزه‌های فعالیت این مجموعه است.

 

مرتبط با : همکاران سیستم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز