«عالیس» به یاری بیمارستان‌های درگیر با کرونا آمد

لست سکند

گروه کارخانجات تولیدی عالیس با توزیع بسته‌های خوراکی، همراهی خود با بیمارستان‌های کشور را برای مقابله با کرونا  اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی گروه کارخانجات تولیدی عالیس، این گروه تولیدی در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی خود و به منظور تقدیر و حمایت از پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن این عزیزان، وارد عمل شد.

در همین راستا، بسته حمایتی محصولات عالیس شامل شیر، دوغ و آبمیوه‌های طبیعی عالیس به ۱۰ کلان شهر کشور از جمله شهرهای تهران، قم، اصفهان، يزد، شيراز، كرج، رشت، ساري، گرگان و مشهد ارسال می‌شود.

همچنین این برند غذایی با توجه به شیوع کرونا در وب سایت رسمی خود به معرفی چند محصول خوراکی و خاصیت درمانی آنها برای مقابله با این ویروس پرداخته است.

جذب ویتامینC بدن با آبمیوه پرتقال عالیس

راز آسمان پایتخت

در وب سایت عالیس در این خصوص آمده است: در این شرایط منطقی‌ترین روش برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، رعایت موارد بهداشتی و شستشوی دست‌ها و در کنار آن مصرف ویتامین‌هایی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. ویتامین C را می‌توان موثرترین ویتامینی به‌شمار آورد که به تقویت سیستم ایمنی ما کمک می‌کند. وجود میزان مناسبی از این ویتامین در آبمیوه‌ پرتقال و آبمیوه آناناس عالیس، این محصولات را به گزینه‌هایی مناسب برای مصرف در این ایام تبدیل کرده است. با نوشیدن روزانه‌ی این محصولات، می‌توانید میزان مناسبی از ویتامین C را به بدن خود رسانده و به تقویت سیستم ایمنی‌ بدن‌تان کمک کنید.

جذب ویتامینD با شیر غنی شده عالیس

همچنین شرکت عالیس در راستای کمک به مردم جهت تقویت سیستم ایمنی خود و تامین نیاز آنها طی سال‌های گذشته اقدام به تولید شیرهای غنی شده با ویتامین D کرده است. طبق اعلام این شرکت، نوشیدن شیر ویتامین D عالیس، مخصوصا در شرایط فعلی شیوع کرونا، تا حد زیادی می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن برای مقابله با این ویروس کمک کند. علاوه بر آن نوشیدنی‌های عالیس از جمله آبمیوه‌ها و شیرهای ساده و غنی‌شده می‌توانند بخش زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز ما را تامین کرده و در حفظ سلامتی بدن‌ نقش موثری داشته باشند

گروه کارخانجات تولیدی عالیس ضمن آرزوی سلامتی برای همه، در تلاش است در این مسیر دشوار، گام موثری برای حفظ آرامش و تندرستی هم‌میهنان عزیز بردارد.

مرتبط با : عالیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز