عادی بودن سقوط قیمتی بیت کوین!

اصلاح قیمتی بیت کوین نرخ این رمزارز را به پایین کانال 60 هزار دلاری رساند. در حال حاضر قیمت بیت کوین به مرز 58 هزار و 981 دلار رسیده است. قبلا کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال این اتفاق را به دارندگان بیت کوین گوشزد کرده بودند. به نظر اصلاح قیمتی بیت کوین بعد از رشد سریع آن اتفاقی طبیعی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بیان کرده‌اند که احتمالا این ریزش قیمتی بیت کوین موقتی است و بار دیگر این ارز دیجیتال معروف به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی حرکت خواهد کرد. از لحاظ تحلیل تکنیکالی اولین محدوده حمایت پیش روی بیت کوین مرز 57 هزار دلاری است. اگر این مرز هم شکسته شود، احتمالا ریزش قیمتی بیت کوین تا 52 هزار دلار به وجود می‌آید. احتمالا با کاهش قیمتی بیت کوین تقاضا برای آن زیاد شود و شاخص ترس و طمع هم بار دیگر روند صعودی به خود بگیرد.

در حال حاضر قیمت دیگر رمزارز مهم بازار، اتریوم، و همچنین آلت کوین‌ها هم با افت قیمت مواجه شده‌اند. هم اکنون قیمت اتریوم در مرز 4 هزار و 23 دلاری قرار دارد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

شباهت شرایط بیت کوین در 2021 با 2017

طبق آمار و اطلاعات موجود، دامنه نوسان قیمت بیت کوین و اتریوم طی 48 ساعت اخیر نسبتا بزرگ بود، اما تحلیلگران معتقدند که رفتار نوسانی قیمت بیت کوین و اتریوم در حال تعدیل شدن است. با این حال افت قیمتی بیت کوین نگرانی‌هایی را در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آورده که اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرایط کنونی بیت کوین بسیار شبیه به نوسانات قیمتی سال 2017 است. حساب توییتر اسمارت کریپتو متوجه این روند و پیش بینی یک انفجار در زمان برای سال 2022 شد. طبق بررسی‌ها و اطلاعات موجود، تاریخ پدیده‌های قیمتی در سپتامبر و اکتبر 2021 عملا با نرخ‌های سال 2017 مطابقت دارد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز