عادل فردوسی پور پیشنهاد تبلیغ یک نامزد ریاست جمهوری را رد کرد

لست سکند

عادل فردوسی ‌پور ، گزارشگر فوتبال و مجری محبوب برنامه تعطیل شده نود و تهیه‌ کننده‌ برنامه فوتبال ۱۲0 پیشنهاد تبلیغات برای یک نامزد ریاست‌جمهوری در برابر مبالغ کلان را رد کرده است.

به گزارش کاماپرس؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری 1400 تلاش نامزدها برای استفاده از چهره های مشهور و به خدمت گرفتن آنها در راستای اهداف تبلیغاتی خود اوج گرفته است.

بر اساس گزارش رسانه ها یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در تلاش بوده که عادل فردوسی پور را با یک پیشنهاد قابل توجه به کمپین تبلیغاتی خود ملحق کند اما این تلاش به شکست انجامیده است چرا که عادل که در حال حاضر از عرضه گزارشگری فوتبال دور مانده و فقط به عنوان تهیه‌کننده‌ برنامه «فوتبال ۱۲۰ به فعالیت ادامه می دهد پیشنهاد تبلیغاتی این نامزد ریاست‌جمهوری را رد کرده است.

بنا به اعلام سایت دیده بان ایران؛ آن‌ طور که در پیج هواداران این تهیه‌کننده‌ صداوسیما آمده، حسین قدوسی روزنامه نگار و مدیر روابط عمومی اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سرخ نیوز این خبر را تایید کرده و افزوده است: جزئیات این پیشنهاد کاندیدای ریاست جمهوری و ادعاهای مطرح شده درباره رد پیشنهادات کلان تبلیغاتی نزد بنده محفوظ است.

شایان ذکر است عادل فردوسی پور در پی اختلاف نظر با فروغی مدیر شبکه سه سیما از فعالیت در رسانه ملی به عنوان گزارشگر فوتبال و مجری بازماند و برنامه نود نیز که با تهیه کنندگی و اجرای او ، طرفداران میلیونی داشت، تعطیل شد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز