عادل فردوسی پور نظر نهایی خود در مورد انتخابات را اعلام کرد

لست سکند

عادل فردوسی پور با انتشار متن کوتاهی در یکی از رسانه ها نظر نهایی و قطعی خود را درباره حمایت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، بعد از آن که فاش شد برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در پی جلب نظر عادل فردوسی پور و اعلام حمایت وی بوده اند این مجری محبوب فوتبالی اعلام کرد از نامزد خاصی حمایت نمی کند.

با این حال گمانه زنی ها درباره حمایت او از یکی از نامزدهای انتخابات همچنان ادامه داشت اما امروز وی با انتشار یادداشتی کوتاه در خبر آنلاین به این شایعات به صورت قطعی پایان داد.

عادل فردوسی پور در یادداشت چند کلمه ای خود نوشته است؛همان گونه که قبلا هم گفته بودم از هیچ یک از نامزدهای محترم ریاست جمهوری حمایت نکرده و نمی‌کنم و هیچ وعده و پستی را هم نمی‌پذیرم.

نکته جالب توجه در یادداشت عادل این است که وی تلویحا به وعده ها و پست های پیشنهاد شده هم اشاره ای داشته و گویا برخی نامزدها با وعده بازگشت او به تلویزیون یا فراهم کردن امکان برنامه سازی طبق روش عادل، سعی در جلب حمایت این مجری محبوب داشته اند اما توفیقی به دست نیاورده اند.

راز آسمان پایتخت

دست رد عادل به پیشنهاد کلان یک نامزد انتخابات

پیش از این نیز حسین قدوسی روزنامه نگار ورزشی و مدیر روابط عمومی اسبق باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400  با ارائه پیشنهاداتی به عادل تلاش کرده است وی را به کمپین تبلیغاتی خود ملحق کند اما این تلاش به نتیجه نرسیده است. قدوسی اظهار کرده بود جزئیات این پیشنهاد کاندیدای ریاست جمهوری و ادعاهای مطرح شده درباره رد پیشنهادات کلان تبلیغاتی نزد وی محفوظ است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز