طلا روی ریل گرانی افتاد

اونس جهانی طلا امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 افزایش قیمت داشت و به این ترتیب یک سیگنال قوی افزایشی به بازار طلای ایران ارسال شد.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا در ایران روز گذشته – دوشنبه 20 اردیبهشت ماه – تحت تاثیر نزدیک شدن به عید فطر و فرسایشی شدن مذاکرات وین روند روند صعودی در پیش گرفت. امروز هم این بازار یک سیگنال افزایشی دیگر از بازار جهانی طلا دریافت کرد تا معامله گران فلز زرد در بازار داخلی ، روند قیمت ها را فعلا صعودی ببینند.

تسنیم گزارش کرده است که قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد رشد به 1836 دلار و 92 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه ژوئن با 0.04 درصد کاهش به 1836 دلار و 80 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار هم امروز شاهد 0.1 درصد افزایش بود و موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

روزنامه دنیای اقتصاد نیز از قول یکی از فعالان با تجربه بازار ارز به افزایش قیمت دلار در روز گذشته و دلایل آن اشاره ای داشته که از منظر تاثیر قیمت دلار بر طلا قابل توجه است.

آریاک سفر

دنیای اقتصاد نوشته است؛ یک‌شنبه شب اظهار نظری از یک نماینده مجلس در کانال‌های اطلاع رسانی معامله‌گران منتشر شد که از دو اتفاق قریب‌‌الوقوع خبر می‌داد. اول اینکه ممکن است ظریف از مذاکرات هسته‌ای کنار گذاشته و اوضاع به شورای عالی امنیت ملی سپرده شود. دیگر اینکه، نمایندگان قصد دارند بانک مرکزی را محدود کنند تا اجازه بازارسازی برای تعدیل نرخ ارز را نداشته باشد. البته هیچ منبع معتبری خبرهای یاد شده را تایید نکرد ولی بازار به آنها توجه کرد و نوسان گیران پیرامون آنها برای بالا بردن قیمت جوسازی کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز