طلا در روز مادر چقدر گران می شود؟

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران افزایش قیمت طلا در آستانه روز مادر به دلیل بالا رفتن قیمت دلار است و دلیلی ندارد طلا در این روز  گران شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه قیمت طلا نسبت به سالهای گذشته افزایش زیادی داشته، اما هنوز هم طلا انتخاب خیلی ها برای هدیه روز زن و روز مادر است.

همین موضوع باعث شده بازار طلا که در چند ماهه گذشته رونق آنچنانی نداشت این روزها جان تازه ای بگیرد . بر اساس اعلام نادر بذر افشان دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران تقاضا برای خرید طلا و سکه به مناسبت روز مادر حدود ۱۵ درصد رشد کرده است. با اینکه قیمت طلا و سکه دیروز با کاهش جزیی مواجه شده بود،‌ اما امروز قیمتها در روند صعودی قرار گرفته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بذر افشان در این باره می گوید:« امروز ارزش اونس جهانی نسبت به روز گذشته حدود ۱۷دلار کاهش داشته اما به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت طلا و سکه با اندکی افزایش روبه‌رو شده است.

آریاک سفر

از روز گذشته به مناسبت روز مادر تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه در مقایسه با چند روز اخیر تا ۱۵درصد افزایش پیدا کرده و حباب سکه هم به ۳۰۰هزار تومان رسیده است؛ این در حالیست که قیمت‌ها تحت تاثیر این مناسبت با افزایش چندانی همراه نبوده زیرا تا زمانی که نرخ ارز بالا نرود طلا و سکه هم گران‌تر نمی شود.»

سکه امامی و نیم سکه در بازار چند؟

تا ساعت ۱۲:۳۰ معاملات امروز بازار تهران، قیمت سکه طرح جدید به ۱۱میلیون و ۳۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز به چهار میلیون و ۷۶۰هزار و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹۸هزار تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار  طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز