طلا باز هم گران تر می‌شود؟

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار تا 12:45 امروز، یک میلیون و 69 هزار و 100 تومان بوده که نسبت به دو روز پیش، 0/1 درصد رشد داشت. نرخ هر مثقال طلای 18 عیار نیز در مقایسه با پنج شنبه گذشته، 0/25 درصد بالا رفت و به سطح قیمتی 4 میلیون و 635 هزار تومانی رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر مثقال طلای 24 عیار نیز یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان اعلام شد. طبق گفته محمد کشتی آرای، نادب رئیس دوم اتحادیه طلا، تا اوایل هفته پیش معاملات در بیشتر بازار‌های داخلی همچنان تحت تاثیر انتخابات بود، اما در چند روز اخیر داد‌ و‌ ستد‌ها در حد معمولی شروع شده است. ضمن اینکه اخیرا شاهد افزایش تقاضا‌های خرد برای سرمایه‌ گذاری در بازار طلا و سکه هستیم.

بنا بر اعلام کشتی آرای، تابستان فصل رونق اقتصادی بوده و همچنین ماه محرم  پیش روست؛ احتمالا طلا و سکه در این مدت دچار رونق و افزایش تقاضا خواهد شد. ضمنا باید به این موضوع نیز توجه کرد که فعالان بازار طلا توجه چندانی به اتفاقات سیاسی ندارند، اما طبیعتا روند مذاکرات برجام نرخ ارز را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به ‌تبع آن قیمت طلا و سکه نیز دچار نوسان خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

اما قیمت سکه با کاهش 0/18 درصدی نسبت به دو روز گذشته روبرو شده و به سطح 10 میلیون و 775 هزار تومانی بازگشت. نرخ نیم سکه هم 5 میلیون و 750 هزار تومان اعلام شده که در مقایسه با دو روز قبل 0/17 درصد افت داشت. نیم سکه هم با کاهش 10 هزار تومانی نسبت به دهم تیرماه 3 میلیون و 710 هزار تومان معامله شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز