طلا ارزان شد

لست سکند

طلا در بازار امروز یکشنبه هرگرم یک میلیون و 113 هزارتومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۱۳ هزار تومان، نرخ طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون ۴۸۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

هم‌اکنون در بازار داخلی نرخ طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۱۳ هزار تومان، نرخ دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون تومان و نرخ سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت انواع سکه

نرخ نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۱۳ هزار تومان، نرخ طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون ۴۸۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون نرخ دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان، یورو ۳۱ هزار تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۰ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا جهانی تا پایان سال میلادی

قیمت طلا از بهمن ماه سال گذشته شروع به افزایشی بی سابقه کرده و به نظر بسیاری از کارشناسان این افزایش قیمت ادامه نیز خواهد داشت. حال قصد داریم به شما بگوییم که پیش بینی کارشناسان برای پایان پاییز چقدر است.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

تحلیلگران بازار معتقدند که با وجود این که ما در یک دوره کوتاه مدت نزولی طلا قرار داریم اما سهام طلا اگر بتواند مقاومت های پیش رو را بشکند پتانسیل افزایش 60 درصدی قیمت را نیز دارا است.

بر طبق الگو ها و نمودار ها پیش بینی می شود که تا پایان فصل پاییز (پایان سال جاری میلادی) قیمت طلا به میزان 2100 تا 2300 دلار در ماه نیز افزایش یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز