طلا ارزان شد؛ سکه در مرز کانال 9 میلیون ایستاد

در معاملات امروز بازار ارز و طلا ، شاهد نزول قیمت ها بودیم اما این کاهش در حد و اندازه ای نبود که تحول جدی در بازار ایجاد کند.

به گزارش کاماپرس،  تا لحظه تنظیم این گزارش، خبر تازه ای از مذاکرات وین نرسید و روسای هیات های حاضر در مذاکرات نیز مصاحبه یا توئیتی انجام ندادند که خوراک تازه به بازارهای ایران برساند. به همین دلیل امروز شاهد ثبات نسبی بازار ارز و طلا بودیم. این ثبات اندکی هم رنگ و بوی نزولی داشت و با همین نزول اندک سکه امامی چند گام دیگر به سوی کانال پائین تر حرکت کرد.

خوش بینی نسبت به نتیجه مذاکرات وین همچنان حرف اول را در بازار ارز و طلا می زند و به نظر می رسد این خوش بینی در روزهای آینده اثر خود را در این بازار بیشتر نشان خواهد داد.

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز تا ساعت حدود 16 عصر چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه به ۲۳,۶۴۰ (بیست و سه هزار و ششصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی به 10,020,000 (ده میلیون و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است. سکه با کاهش قیمت 10 هزار تومانی امروز خود فقط دو گام دیگر تا سقوط به کانال 9 میلیونی فاصله دارد.

آریاک سفر

سرمایه گذاران بازار طلا از روز گذشته که قیمت طلای 18 عیار بعد از ماه ها به زیر 1 میلیون تومان سقوط کرد نگران سرمایه های خود شدند. این نگرانی امروز هم ادامه داشت چرا که قیمت طلا در روزجاری – چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1400 – نیز اندکی پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۴۱ درصدی، از ۹۹۷,۶۰۰ (نهصد و نود و هفت هزار و ششصد ) تومان به ۹۹۳,۶۰۰ (نهصد و نود و سه هزار و ششصد ) تومان رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز