طرح عجیب مجلس؛ واگذاری زمین 200 متری به 10 میلیون نفر  

نماینده مردم یزد، اکشذر و بخش ندوشن از بررسی طرحی در مجلس خبر داده است که بر اساس آن به منظور ارتقاء وضعیت اقتصادی و افزایش رونق بخش ساخت و ساز، به 10 میلیون نفر از 5 دهک پایین جامعه زمین 200 متری واگذار می شود.

به گزارش کاماپرس، از زمان آغاز به کار مجلس جدید نمایندگان در پی تغییر و تحول اساسی در وضعیت اقتصادی مردم بوده اند و سخن از طرح هایی نیز در این زمینه به میان آمده که بیش از آن که طرح عملیاتی و قابل اجرا برشمرده شود می توان آنها را طرح های جنجالی و عجیب نامید.

اخیرا نیز جوکار رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از طرحی سخن گفته که مصداق طرح عجیب است.

یک قطعه زمین 200 متری بگیرید و مشکلاتتان را برطرف کنید!

جوکار بیان کرده است که در مجلس شورای اسلامی طرحی در حال ارائه است که به پنج دهک پایین جامعه یک قطعه زمین داده شود، اختیار تصمیم گیری در ارتباط با این زمین هم به وی داده شود تا بتوانند به وسیله آن مشکلاتشان را برطرف کنند.

آریاک سفر

نماینده مردم یزد، اکشذر و بخش ندوشن خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح بیش از ۱۰ میلیون قطعه زمین باید به مردم واگذار شود و قطعاً اگر این طرح تصویب و اجرا شود، بخش قابل توجهی از مشکلات مردم برطرف شده و در کنار آن رونق خوبی در صنعت ساختمان کشور به وجود می‌آید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی این را هم گفته است که با توجه به مشکلاتی که در جامعه پیش آمده شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند زندگی راحتی دارند ولی شش دهک دیگر به سختی گذران زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: متأسفانه یارانه بسیاری از افرادی که واقعاً نیاز دارند به دلایل واهی و پوچ حذف کردند در حالی که آن فرد شاید برای گذران زندگی خود مجبور به فروش یکی از ملزومات زندگی خود شده و دولت به کار کردن حساب وی استناد می‌کند؛ موضوعی که اصلاً قالب قبول نیست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “طرح عجیب مجلس؛ واگذاری زمین 200 متری به 10 میلیون نفر  

  1. سیاوش گفته:

    این طرح اگه اجرا بشه یه شاهکاره چون قیمت خونه رو به شدت پایین میاره نقدینگی رو هم کم می کنه

  2. Sajad گفته:

    مردم باید از نمایندگانشون بخواهند که پیگیر این طرح بشن، طرح فوق العاده خوبیه اگه بزارن اجرا بشه

  3. رادمنش گفته:

    سلام ،طرحی خوبه به شرطی که به افراد مجرد مرد بالای ۳۵ نیز تعلق بگیره در غیر اینصورت بی عدالتیه

  4. مسعود گفته:

    خونه رو با ۱۰۰ ملیون میسازن میدن یک میلیارد و چهارصد از این دزدی بالاتر مگه هست اخه رو چه اصولی این مافیا صدرصد دستش با دولت یکیه چه برنامه ای هست؟؟؟؟؟ فقط میخان مردمو زجر بدن بخدا علتشم کمتر کسی میدونه یکیش اتفاقی منم

  5. حسین گفته:

    بالا غیرتن به فکر مردم باشید اگه این کار رو انجام بدن مشکل مسکن خیلی از مردم حل میشه یارو دیگه یه فکری برا ساختش میکنه تو خدا پایمالش نکنید مردم دیگه چه طور کنار بیان بهاتون مگه چقدر سخته اینکار لطفا نماینده ها حمایت کنن طرح خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز