طرح رفاه ملی آغاز شد

فروشگاه رفاه
لست سکند

بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه فجر، تفاهم‌نامه‌ای با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد کرد که مفاد آن در قالب طرحی به نام «رفاه ملی» از 12 بهمن‌ماه در سراسر کشور آغاز شد و تا 12 فروردین‌ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، این تفاهم‌نامه در 6 بهمن‌ماه سال‌جاری با حضور مدیران عالی‌رتبه دو طرف قرارداد در ساختمان مرکزی بانک ملی ایران به امضا رسید. این طرح در شش فاز برنامه‌ریزی شد. فاز اول آن بدین شکل است که اگر افراد هنگام خرید در فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور، از کارت‌های بانک ملی ایران بر روی کارت‌خوان‌های همین بانک استفاده کنند، علاوه بر برخورداری از تخفیف‌های ویژه، در قرعه‌کشی هفت دستگاه خودرو برلیانس نیز شرکت داده خواهند شد. کاربران می‌توانند کارت‌های نقدی، هدیه و بن‌کارت‌های صادرشده از مجموعه بانک ملی ایران را برای شرکت در این رویداد به‌کار ببرند.

راز آسمان پایتخت

پیش از این فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، در 27 دی‌ماه سال جاری، با شرکت تخفیفان نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد. طبق قراردادی که با تخفیفان شکل گرفت، کاربران این امکان را دارند همزمان با آغاز به کار سرویس جدید تخفیفان، با خرید از فروشگاه‌های رفاه بخشی از مبلغ پرداختی را به کارت بانکی خود منتقل کنند. مجموعه رفاه سابقه انعقاد قرارداد با نهادها و ارگان‌های دیگری مثل قوه‌ قضاییه، صندوق بازنشستگی کشوری، همراه‌ اول، کمیته امداد امام خمینی و … را نیز دارد.

مرتبط با : بانک ملیفروشگاه رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز