طرح ترافیک جدید : راه حل پلیس برای کاهش ترافیک کرونایی

با گسترش بار ترافیکی در خیابانهای پایتخت خبر می‌رسد، پلیس راهور تهران پیشنهاد تازه‌ای برای اعمال محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک به کمیته انتظامی وزارت کشور ارائه کرده است.

به گزارش کاماپرس؛ از روزهای ابتدایی سال نو و همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت لغو شد. این تصمیم در نتیجه محدود بودن امکانات حمل ونقل عمومی و جلوگیری از اپیدیمی کرونا در پی استفاده شهروندان از مترو و اتوبوس‌های شهری ، گرفته شد. پس از بازگشایی برخی کسب وکارها و تردد کارمندان ، این روزها بسیاری از شهروندان با افزایش بار ترافیکی در مناطق طرح کاهش آلودگی هوا و طرح ترافیک مواجه هستند. با وجود اینکه همچنان توصیه‌هایی بر تداوم لغو طرح ترافیک برای جلوگیری از شیوع بیماری وجود دارد، اما به نظر می‌رسد پلیس راهور هم با مشکلاتی در کنترل بار ترافیکی تهران مواجه شده است.

کارمندان دولت قبل از ساعت 4 عصر از طرح خارج شوند

در همین رابطه، امروز سه شنبه 9 اردیبهشت ماه رئیس پلیس راهور از ارائه پیشنهاد این پلیس مبنی بر اعمال محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک به کمیته انتظامی وزارت کشور خبر داد.

سردار کمال هادیانفر درباره موافقت پلیس راهور بر لغو طرح ترافیک گفته است: در ابتدا با لغو طرح ترافیک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موافق بودیم اما به تدریج شرایط به گونه‌ای شد که به عنوان مثال ترافیک در شهر تهران ۷۰ درصد افزایش یافت و شرایط به بی‌نظمی منجر شد.

آریاک سفر

این مقام انتظامی گفت: پیشنهاد جدیدی ارائه کرده‌ایم که بر اساس این پیشنهاد افرادی که قبل از شروع طرح به محل کار خود می‌روند، می‌توانند از خودروی شخصی استفاده کنند .او تصریح کرد: از سوی دیگر دو زمان ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهر را برای خروج کارمندان دولت در نظر گرفتیم تا خودروهایی که از طرح خارج می‌شوند، جریمه نشوند.

هادیانفر افزود: بر اساس این پیشنهاد، افرادی که می‌خواهند از طرح استفاده کنند و مجوز ندارند باید تا قبل از شروع طرح وارد محدوده طرح ترافیک شوند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز