طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با رانا پلاس

ایران خودرو پیش‌فروش رانا پلاس را برای سه گروه متقاضی آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو در طرح جدید خود پیش فروش رانا پلاس را از 19 آبان ماه آغاز کرده که این طرح تا 23 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط و قوانین پیش‌خرید رانا پلاس

افراد عادی، مشمولان طرح جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو فرسوده متقاضیان این طرح ایران خودرو خواهند بود که برای پیش‌خرید رانا پلاس باید مبلغی معادل 86 میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب بپردازند.

متقاضیان پیش‌خرید این خودرو می‌توانند از میان رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی و نقره‌ای راناپلاس را انتخاب کنند که این محصول ایران خودرو آبان ماه 1402 تحویل مشتریان خواهد شد.

آریاک سفر

لازم به ذکر است مشتریان نهایی سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق قرعه‌کشی اعلام خواهند شد. البته مدارک مادران ثبت‌نام شده در این طرح برای سازمان ثبت احوال ارسال خواهد شد و در صورتی که افراد مشمول طرح نشوند، پول واریزی به آن‌ها برگشت داده می‌شود.

متقاضیان می‌توانند طی زمان اعلام شده از سوی این شرکت خودروساز جهت ثبت‌نام از طریق وبسایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

از دیگر خودروهای عرضه شده در طرح پیش‌ فروش ایران خودرو می‌توان به دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی، دنا پلاش توربوشارژاتوماتیک، تارا دستی و تارا اتوماتیک اشاره کرد.

گفتنی است در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی مشتری ملزم به پرداخت آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز