طرح ترافیک یک هفته لغو شد

با تصویب پیشنهاد ستاد مقابله با کرونا طرح ترافیک در تهران هفته آینده لغو شده است.

به گزارش کاماپرس، پیش از این نیز ستاد اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس و اعضای ستاد مقابله با کرونای تهران خواستار لغو طرح ترافیک شده بودند اما شهرداری با این موضوع مخالف بود.

تجربه لغو طرح ترافیک با وجود ترافیک سنگین و قفل شدن بعضی خیابان ها در ساعاتی از روز از نظر کاهش بار مترو و اتوبوس های بی آر تی تجربه موفقی بود و اثر محسوسی نیز بر کاهش موارد ابتلای کرونا داشت.

پیش از این نیز مدیریت شهری پایتخت به عنوان متولی اجرای طرح ترافیک اعلام کرده بود که در خصوص لغو طرح ترافیک تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست و امروز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید لغو یک هفته‌ای طرح ترافیک پایتخت، بر اجرای مصوبه‌های ستاد ملی تاکید کردند.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی بود.

آریاک سفر

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک، بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته بود و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز