طرح بهسازی قیمت بیت کوین را خراب کرد!

امروز در معاملات بازار رمزارزها، قیمت بیت کوین در مقایسه با روز گذشته 439 دلار کم شده و به کانال قیمتی 37 هزار و 805 دلاری رسید. بیت کوین 10 روز در کندل سبز بود اما امروز قیمت آن با اصلاح روبرو شده و به یکباره سطوح پایینی را تجربه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به اعتقاد عده‌ای از تحلیلگران افزایش فشار فروشندگان و افت قمیتی بیت کوین به خاطر بررسی لایحه بهسازی زیرساخت‌های ایالات متحده در مجلس سنای این کشور اتفاق افتاد. براساس این لایحه، دولت آمریکا قصد تامین بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارزهای دیجیتال دارد.

با مطرح شدن این موضوع در مجلس سنا، معامله گران دچار ترس، تردید و عدم اطمینان شدند و وجوه خود را از پلتفرم‌های رمزارزی خارج کردند. همین امر هم موجب کاهش نقدینگی و بی‌ثباتی در قیمت‌های ارزهای دیجیتال شد.

آریاک سفر

چین؛ مخالف سرسخت بیت کوین

بانک مرکزی چین هم با پرریسک دانستن معامله ارزهای دیجیتالی، از تمام پلتفرم‌های اصلی این کشور خواسته امکان انجام تراکنش‌های رمزارزها را برای مشتریان خود محدود کنند. این در حالیست که برخی کشورها مشغول فراهم کردن زمینه و تصویب طرح‌هایی برای استفاده رمزارزها در صنعت پرداختشان هستند. حتی چند کشور از ماه‌ها پیش ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزار پرداختی پذیرفته و در سیستم پرداخت خود از آن استفاده می‌کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر هزار و 560 میلیارد دلار برآورد شده است. این رقم نسبت به روز قبل 2.66 درصد افت داشت. در حال حاضر 51 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و 18 درصد متعلق به اتریوم است. اکنون اتریوم با نرخ 2 هزار و 479 دلاری در بازار معامله می‌شود. نرخ این رمزارز نسبت به روز قبل 13 دلار کاهش پیدا کرد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز