طراحی بروشور به کمک چاپ دیجیتال در سال 2022 چگونه است؟

به عنوان طراحان گرافیک، طراحی بروشور یکی از رایج ترین پروژه هایی است که روزانه برای مشتریان انجام می دهیم. با این حال برای بسیاری از مشتریان ما، این یک پروژه نسبتاً غیر معمول است. این می تواند اولین پروژه ای با این ماهیت باشد که آنها مدیریت می کنند. نترسید، زیرا ما این مطلب را تهیه کرده‌ایم تا مطمئن شویم که نه تنها فرآیند را به طور کامل درک می‌کنید، بلکه می‌توانید در صنعت چاپ دیجیتال بروشور خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید و عناصر مورد نیاز را جمع‌آوری کنید تا از موفقیت بزرگ آن اطمینان حاصل کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

چاپ دیجیتال و مزایا آن در طراحی بروشور

به گزارش کاماپرس به نقل از چاپ آرمانی، تعریف چاپ دیجیتال راهی برای چاپ از یک تصویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم بر روی طیف وسیعی از رسانه ها است. فرآیند چاپ با ترسیم قطرات کوچک جوهر بر روی سطح انتخابی شما، تصویری تولید می‌کند – و تصویر شما را ایجاد می‌کند.چاپ دیجیتال به روشی مقرون به صرفه برای تولید پرینت های کوچک تبدیل شده است و فناوری نیاز به چاپ تنها مقدار مورد نیاز را در صورت نیاز برآورده می کند.

دستگاه چاپ دیجیتال یک دستگاه چاپ تولیدی است که مانند دستگاه های چاپ افست نیازی به تعویض صفحات چاپی ندارد. چاپ تصاویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم بر روی انواع مواد رسانه ای مانند بوم، پارچه یا مقوا از بهترین کیفیت برخوردار است. طیف کاملی از ماشین‌های چاپ دیجیتال با گزینه‌های تولید ورق و پرس دیجیتال برش داده شده وجود دارد که سرعت بالا و حجم بالایی را ارائه می‌کند. پیکربندی‌های مدولار در موارد دیگر با انواع سرعت چاپ، تغذیه، تکمیل و کیفیت تصویر ظاهر می‌شوند.

آریاک سفر

خروجی نهایی خود را در نظر بگیرید – چاپ، دیجیتال یا هر دو

هنگام طراحی یک بروشور، عاقلانه است که با در نظر گرفتن پایان کار شروع کنید. در طول جلسه توجیهی اولیه پروژه، ما همیشه از شما می‌پرسیم که آیا بروشور شما برای توزیع چاپ دیجیتالی است یا به یک بروشور چاپی نیاز است. خروجی تأثیر بسیار زیادی بر نحوه طراحی پروژه و همچنین فایل‌های مورد نیاز برای اطمینان از بالاترین کیفیت خروجی خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر بروشور شما فقط برای توزیع دیجیتال است، ما نیازی به تصاویر با وضوح بالا نداریم و ممکن است در قالب رنگی RGB طراحی کنیم. در حالی که اگر قرار است بروشور چاپ شود، باید با تصاویر حداقل 300 dpi کار کنیم و pdf چاپ شما را با فرمت CMYK که چاپگرها برای اطمینان از دقت و شادابی بیشتر رنگ در چاپ استفاده می کنند، خروجی بگیریم.

عناصر/محتوای لازم را برای بروشور خود جمع آوری کنید

مهمترین وظیفه در طراحی بروشور از طرف مشتری تامین دارایی ها، عناصر و مطالب مورد نیاز طراحان است. از لوگوها، عکاسی، محتوای نوشته شده، دستورالعمل های برند، هر عنصری که برای طراحی بروشور نیاز داریم باید در قالب قابل استفاده ارائه شود.حتی در سایت چاپ آرمانی با سئو و بهینه سازی موارد چاپ سعی در راحت نمودن انتخاب اینترنتی شما کرده ایم تا بتوانید براحتی در دنیای دیجیتال مارکتینگ اقلام چاپی حود را از سایت راحت انتخاب کنید.

لوگوها باید به صورت فایل های برداری، با فرمت های ai،pdf یا eps ارائه شوند. در مواردی که در دسترس نیست، باید بهترین نسخه با کیفیت ارائه شود.

عکاسی با وضوح بالا باید ارائه شود. برای اطمینان از اینکه تصاویر هنگام چاپ پیکسلی نمی شوند، تصویر باید حداقل 300dpi در اندازه واقعی تصویر باشد.

محتوا در طراحی بروشور پادشاه است. لطفاً قبل از تعامل با تیم طراحی خود، مطمئن شوید که محتوای نهایی نوشته و تأیید شده است. این به ساده‌تر شدن فرآیند کمک می‌کند زیرا تیم طراحی محتوا را بر اساس سرفصل‌ها و طول اصلی تنظیم می‌کند. تغییرات در این پس از طراحی ممکن است باعث طراحی مجدد صفحه و در نتیجه هزینه های اضافی شود.

هدف بروشور را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم، فراخوان‌های اقدام را در سراسر بروشور خود گنجانده‌اید.

یک طرح صفحه طراحی بروشور ایجاد کنید

مسلح به محتوا و تصاویر، باید یک پلن صفحه ایجاد کنیم. یک طرح صفحه می تواند به همان اندازه که شما می خواهید دقیق یا شل باشد. مطمئناً هنگام طراحی بروشور ممکن است نیاز به تغییر صفحه‌بندی داشته باشیم، اما با پیروی از یک طرح نشان‌دهنده، می‌توانیم از حفظ جریان کلی اطمینان حاصل کنیم و هیچ محتوایی در طراحی از قلم نیفتد. هنگام طراحی بروشور برای چاپ دیجیتال، صفحه بندی باید همیشه مضربی از 4 باشد. این تضمین می کند که بروشور می تواند بدون افزودن صفحات خالی چاپ شود.

دوباره تصحیح کنید

قبل از تکمیل بروشور شما، پیش نویس نهایی را برای تصحیح ارسال می کنیم. ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که چقدر مهم است که بروشور خود را برای آخرین بار قبل از اینکه متعهد به ارسال آن شوید، بخوانید. اغلب در حال حاضر بسیاری از اشتباهات املایی یا دستوری ذکر شده است. بسیاری از مشتریان ما مدرک را برای یک همکار که با پروژه آشنا نیست ارسال می کنند. این “چشم های تازه” اغلب به پروژه نزدیک نیستند و با دیدن محتوا برای اولین بار، قادر به بررسی بهتر محتوا هستند.

طراحی بروشور

ما یکی از آژانس‌های طراحی گرافیک پیشرو در تهران هستیم و به ایجاد هزاران طرح بروشور برای همه مشاغل و سازمان‌های کمک کرده‌ایم. برای صحبت با تیم چاپ دیجیتال آرمانی از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید یا با شماره 021۸۸۹۲۸۶۶۸-02188854027 تماس بگیرید. خوشحال می شویم در مورد پروژه طراحی بروشور خود با شما گفتگو کنیم.

مرتبط با : چاپ آرمانیسئو ورد
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز