ضرب شصت پلیس به احتکار کنندگان پراید در غرب تهران

یک مقام مسئول در نیروی انتظامی از کشف 100 خودروی داخلی و خارجی احتکار شده در 2 پارکینگ در غرب تهران خبر داد که در میان این خودروها انواع پراید، تیبا ، پژو 206 و … نیز مشاهده می شود.

به گزارش کاماپرس، بر اساس تصمیم مسئولان ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت هر خودروی فاقد پلاک که در پارکینگ های خصوصی نگهداری شود احتکار محسوب شده و با متخلفانی که این خودروها را احتکار می کنند، برخورد قانونی می شود.

در تازه ترین تحول یک مقام مسئول در نیروی انتظامی خبر از کشف 100 خودرو فاقد پلاک در 2 انبار در غرب تهران داده است. در صورت تایید نهایی احتکار بودن این خودروها، جریمه و فروش خودرو به قیمت 10 درصد بالاتر از قیمت کارخانه در انتظار متخلفان خواهد بود.

دستگیری 3 فرد متخلف در این پرونده

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس از نگهداری تعدادی خودرو فاقد پلاک در دو انبار با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان‌ آن متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

آریاک سفر

وی افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران با حضور در این دو انبار در عملیات‌های جداگانه بیش از 100 دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک را از این دو پارکینگ کشف و ضبط کردند.

مرادی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر نیز دستگیر شدند گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درباره اینکه چه خودروهایی در این دو پارکینگ نگهداری می‌شد اظهار کرد: عمده خودروها ایرانی بوده اما در میانشان خودروی خارجی نیز قرار داشت.

به گفته مرادی اکثر خودروهای کشف شده از نوع پراید، تیبا، پژو206، پژو405، پژو پارس، مزدا بوده و حتی تاکسی نیز در بین این خودروها قرار داشت.

مرادی با بیان اینکه هیچ خودروی بدون پلاکی نباید در خارج از کارخانه و پارکینگ‌هایش باشد گفت: این خودروها توقیف شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز